Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua p*nettaa koko ajan tapailemani miehen kanssa

Vierailija
24.11.2021 |

En ole kehdannut sanoa, onko noloa??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olet loistava ja ihana ihminen!!!!!

Vierailija
2/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä sanon suoraan niin ei jää epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin päinvastoin. 

Vierailija
4/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaakohan sitä äijääkin koko ajan?

Vierailija
5/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Onnistuin pyydystämään kylän komeimman kollin ja p* netus on ihan kauheata. Asian tekee hankalaksi se, että me ei olla enää nuoria, värkit toimii loistavasti, mutta kunto pettää 😂

Vierailija
6/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajattelette vaan klitoriksella, hyi!

Vierailija
7/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mulla on tanssikaveri joka ei tajua miten mua panettaa kun olen hänen kanssaan. Ei hän edes suutele eikä mitään. Miten te miehet aattelette miten minun pitäisi toimia? En ole siis varma pitääkö hän minua vain ystävänä.

Vierailija
8/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies tajuaa jättää sian.

Vierailija
9/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kertoa että kkoko ajan panettaa, jos luulee että olen joku h*oruli...

Vierailija
10/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi se on noloa kertoa?

Vierailija
11/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava miehen esineellistäjä.

Vierailija
12/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin seurustelukumppanilleni: " Kai sä tiedät, että mä haluan sua palavasti ja ihan koko ajan?" Miekkonen totesi, että hourailen ja käski mittaamaan kuumeen... Vähänpä se tietää. Mä en pidä kynttilääni vakan alla ja ilmaisen sen myös. Seksi on kivaa.

Vierailija
13/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt panetuksesta kärsivät naiset huomio!

Jos teillä on siinä edessänne mies, joka sen teille saa aikaiseksi, niin sanotte sen ihan suoraan käyttämättä mitään kiertoilmaisua tai korulauseita. 99% miehistä ilahtuu moisesta ja hoitaa teiltä panetuksen pois nyt ja tulevaisuudessa. Se 1% on sitten homo tai muuten kykenemätön.

Vierailija
14/18 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mulla on tanssikaveri joka ei tajua miten mua panettaa kun olen hänen kanssaan. Ei hän edes suutele eikä mitään. Miten te miehet aattelette miten minun pitäisi toimia? En ole siis varma pitääkö hän minua vain ystävänä.

Akka Perk ele pois sieltä jakamasta hampuuseille.

Vierailija
15/18 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa kertoa että kkoko ajan panettaa, jos luulee että olen joku h*oruli...

Halukas nainen on miehelle aarre ja ilon aihe että herättää naisessa niin vahvoja tuntemuksia. Jos ei sitä ymmärrä arvostaa niin sinä et tee sellaisella miehellä mitään.

Vierailija
16/18 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinunlaisesi naisystävä, joka ei kerro. Mutta aina kun kokeilen hänen asuntoonsa saavuttaessa pikkuhousuista, ne on märät. Siitä pääsee eroon tietyllä menetelmällä, ja hän saa tunnin päästä kuivat jalkaansa. Joskus nekin kastuvat taas hetkessä. Joskus minä saan hoitaa panetuksen sammuttamisen kolmekin kerta illassa, mutta miksi valittaisin?

Vierailija
17/18 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sinunlaisesi naisystävä, joka ei kerro. Mutta aina kun kokeilen hänen asuntoonsa saavuttaessa pikkuhousuista, ne on märät. Siitä pääsee eroon tietyllä menetelmällä, ja hän saa tunnin päästä kuivat jalkaansa. Joskus nekin kastuvat taas hetkessä. Joskus minä saan hoitaa panetuksen sammuttamisen kolmekin kerta illassa, mutta miksi valittaisin?

Hän ei "uskalla" kertoa, koska hänet on jotenkin kasvatettu häpeämään paitsi pelkkää haluaan mikä saa naisen kostumaan niin kiim.. ansa olla edes oman miehen enemmän tai vähemmän ri..v sti nai... vana ja kertoa vielä nauttivansa siitä mitä suurimmassa määrin. Ei ole kaikille helppoa päästä sen kynnyksen yli, että voi suoraan sanoa vaikka että miten hyvältä omassa ihanassa naisen vi... ssa sinun ku.l..si tuntuu tai että oma v.. u on halusta ihan märkä. Ehkä löydätte hitaasti yhdessä tien siihen, miten kiihottavaa voi rakastellessa tai jälkeenpäin olla kun puhuu ensin vaikka kuiskaten edellämainittuja asioita.

N47

Vierailija
18/18 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin, niin panetus loppuu kuin seinään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän