Jaetaan joululahjavinkkejä
Kukkia lautasella, erilainen keittokirja kenelle tahansa
https://www.prisma.fi/fi/prisma/kukkia-lautasella-kovakantinen-kirja
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mä en osta mitään ei olla hommattu mitään lahjoja enää vuosiin. Miksi pakko-ostaa jotain vaan siksi, että olis tapana. Parasta joulussa on kiireetön yhdessäolo. Sitten hankitaan jotain kun sitä jotain oikeasti tarvitaan.
Eli olet väärässä ketjussa <3
Mä tykkään tehdä tärkeille ihmisille muistamiseksi jonkun ruokalahjan, josta tiedän heidän pitävän. Ei siksi ettei heillä olisi mahdollista ostaa sitä, mutta usein itse tehty on paljon parempaaa.
Ja jos taas tiedän, että jollain läheisellä on puutetta asioista, mietin mikä olisi lahja, jolla tuota tilannetta helpottaa.
villasukat
kirjastokortti (lapselle)
Ruusunpunainen pillupyyhe on tämän joulun hitti.
Meidän teinipoika saa sinisen, teddyvuorillisen kurahaalarin.
Muutama paketillinen maskeja ja litra käsidesiä.
Muutama paketillinen peräsuolihanskoja ja litra liukkaria.
Lahjakortit, suklaa, juustot, alkoholi, itseneulottu neuletakki. Tässä esim. mitä mulle kelpaisi :)
- pyjama
- kylpytakki
- älykello
- termosmuki
- parranajokone
- leffaliput
- museokortti
- ravintolalahjakortti
- konserttiliput
- teatteriliput
- hajuvesi
- suosikki bändin bändipaita
Talouksiin, joissa on tulisijoja heittomotti kuivia polttopuita, tai vaikka useampi ja pari itse tuunattua pakettia pitkiä tulitikkuja.
Itse neulotut tai myyjäisistä ostetut paremmat villasukat. Kotimaisen Ruskovillan merinovillaisia ulkoilualusasuja.
Sopivan kokoinen nätti lumikola tai pieni lumilapio autoon.
Isännälle 10 x suikkarit lahjakortti.
Teräaseita ei saisi antaa, mutta mulle kelpaisi hyvä puukko. Myös pienet ja kevyet kokoontaittuvat kiikarit, jotka jaksaisi pitää aina mukana. Kunnollinen suurennuslasi.
Mä en osta mitään ei olla hommattu mitään lahjoja enää vuosiin. Miksi pakko-ostaa jotain vaan siksi, että olis tapana. Parasta joulussa on kiireetön yhdessäolo. Sitten hankitaan jotain kun sitä jotain oikeasti tarvitaan.