Treffit kotona
Olen juuri ns palannut radalle ja olen sopinut treffit meille kotiin. Nyt iski jännitys. Mitä kotitreffeillä tapahtuu? Siis olen ihan pihalla. Ajattelin tehdä ruokaa, mutta mies sanoi joskus aiemmin että syö ennen tuloaan tms . Ja jos nyt vaikka syötäisiinkin niin mitä sitten tapahtuu?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:12"]No, taannoin olin käymässä yhden miehen kotona ensimmäistä kertaa ja hän huomaavaisesti esitteli minulle talonsa ja sen jälkeen tarjolla oli juurikin viiniä, pizzaa ja leffa, jonka katsominen sitten jäikin kesken... ;)
[/quote] Tämä kuulostaisi minun jutulta varmaankin. Pizza ja leffa ja...
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:34"] [quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:26"]Nämä treffit tulee kestämään vajaan tunnin...:D Mies tekee aloitteen seksiin ja ne oli sitten siinä. Ap joko suostuu tai ei. Jos ei niin mies ei kauan paikalla viihdy. Jos ap suostuu niin häipyy heti sen jälkeen. Huomenna ei tarvitse puhelua odottaa. Jos mies kertoo syövänsä ennen niin ei hän seurustelemaan tule. ;) [/quote] Ahaa. Miksiköhän näin kävisi? Siis ettei soittaisi ? Miksiköhän seksi ei ollut pointti aikaisemmilla tapaamisilla, vaikka olisi voinut olla? [/quote] Miksiköhän... :D Pitäähän naista vähän pehmentää pareilla viattomilla treffeillä. Herrasmiehille irtoo helpommin. ;) [/quote] toivottavasti tämä on kuitenkin erilainen tapaus. Ainakin sanoo haluavansa vakavan suhteen.
[/quote]
Kaikkea voi aina sanoa! Toivo toki ja pidetään peukkuja! Mutta tämä on vaan se ns. toinen puoli asiassa.
[/quote] niin eihän sitä koskaan tiedä, mutta se ei pelaa, joka pelkää(liikaa) :) kerron sitten miten sujui
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:09"]
Kaikkeahan ne voi sanoa. Oma kertomus:
Kolmannet treffit sovittiin miehen kotiin. Heti eteisessä lähti vaatteet eikä niitä saanut takaisin päälle kuin vasta seuraavana päivänä, kun oli lähdettävä vapauttamaan lapsenvahti.
Mies kertoi jälkikäteen, että hän oli suunnitellut kyllä hyvää ruokaa ja jotain leffaa, mä en ollut oikein suunnitellut mitään. Yllätyin kuitenkin kaikesta, koska oma
Ja tässä nyt ei ollut kyse siitä, että toinen olisi ollut 'vain' pillun perään, kyllä minullakin oli kivaa. Ja ollaanhan me kolme vuotta nyt oltu yhdessä, yöt ovat yhä ajoittain kiihkeitä. Ei sitä kannata pihdata, kummankaan, jos kemiat osuu kohdilleen. Haudassa ehtii sitten lepäämään.
Pääsinpäs muistelemaan.
[/quote]
Ikinä en ole ymmärtänyt enkä hyväksynyt pillun pihtaamista. Jos toisesta tykkää niin sitä antaa jos ei niin sitten eroaa.
[/quote]
Itse en ole koskaan ymmärtänyt enkä hyväksynyt miehiä, jotka odottavat "saavansa" pillua. Ellei seksi ole jo ajatustasolla vastavuoroista, eikä "antamista" tai "saamista", niin asenteessa on iso vika.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:33"]
Ota suihin heti ovella niin tunnelma kevenee. T.mies
[/quote]
Kevenee, vai kovenee?
Olen mies itseäni jännittää ihan pirusti kun nainen tulee kylään treffeille. Haluan toki että tulee, mutta mietityttää jos menee seksi hommiin, niin siitä ei välttämättä tule mitään. Huonoja kokemuksia taustalla, kun ei ole onnistunut, jännityksen takia. Nyt jo jännittää koko ajatus.
No eikö se nyt hitto vie ole paljon parempi tavata jomman kumman luona kun jossain kahviloissa, ravintoloissa ym pyörien? Ihan teinihommaa sellainen. Jomman kumman luona ollessa voitte huomattavastumi paremmin jutella, halia, pussailla, ja tietysti harrastaa seksiä. Nukkua yhdessä. Ei itseä ainakaan kiinnosta tapailla sellaista jonka kanssa riittävää kemiaa ja läheisyyttä ei ole ja vaan hengaillaan jossain. Ja olen nainen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:34"] [quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:26"]Nämä treffit tulee kestämään vajaan tunnin...:D Mies tekee aloitteen seksiin ja ne oli sitten siinä. Ap joko suostuu tai ei. Jos ei niin mies ei kauan paikalla viihdy. Jos ap suostuu niin häipyy heti sen jälkeen. Huomenna ei tarvitse puhelua odottaa. Jos mies kertoo syövänsä ennen niin ei hän seurustelemaan tule. ;) [/quote] Ahaa. Miksiköhän näin kävisi? Siis ettei soittaisi ? Miksiköhän seksi ei ollut pointti aikaisemmilla tapaamisilla, vaikka olisi voinut olla? [/quote] Miksiköhän... :D Pitäähän naista vähän pehmentää pareilla viattomilla treffeillä. Herrasmiehille irtoo helpommin. ;) [/quote] toivottavasti tämä on kuitenkin erilainen tapaus. Ainakin sanoo haluavansa vakavan suhteen.
[/quote]
Ei seksi ole pahasta. Vaikka mies haluaa seksiä niin se ei tarkoita että hän ei halua vakavampaa. Hyvin se menee.
[/quote] kiitos kannustuksesta...ensi viikko toden sanoo. Pitää tulla sitten kertomaan kuinka kävi :)