Treffit kotona
Olen juuri ns palannut radalle ja olen sopinut treffit meille kotiin. Nyt iski jännitys. Mitä kotitreffeillä tapahtuu? Siis olen ihan pihalla. Ajattelin tehdä ruokaa, mutta mies sanoi joskus aiemmin että syö ennen tuloaan tms . Ja jos nyt vaikka syötäisiinkin niin mitä sitten tapahtuu?
Kommentit (48)
Sääntö Nro 1. Koskaan ei kotona ekoja treffejä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:36"]Sääntö Nro 1. Koskaan ei kotona ekoja treffejä.
[/quote] kolmannet treffit kyseessä. Tosin ensimmäiset ovat olleet pikaisia tapaamisia ei ns oikeita treffejä.
Kun ensi jännitys on lauennut, niin kahvi ja pulla on hyvä tarjous. Ehkä joku neutraali suolainen, esim kinkkupiirakka yms.Mutta pidä varalla kaapissa viiniä, olutta tms, jos vaikka ilta jatkuu.
Mulla on mennyt ihan hyvin kotitreffit aina, olen siis mies ja olen tavannut aika pitkän välimatkan päästä puolin ja toisin.
Viini toimii aina. Vie halut mieheltä jos katsoo kun sä muutenkin lihavana puputat jotain pullaa levitellen murusia ympäriinsä. Ymmärtää heti että itsekuri nolla.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:56"]Viini toimii aina. Vie halut mieheltä jos katsoo kun sä muutenkin lihavana puputat jotain pullaa levitellen murusia ympäriinsä. Ymmärtää heti että itsekuri nolla.
[/quote] mikäs nyt kiristää? Etkö oo päässy treffeille?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:50"]Mulla on mennyt ihan hyvin kotitreffit aina, olen siis mies ja olen tavannut aika pitkän välimatkan päästä puolin ja toisin.
[/quote] mitä te olette tehneet, kun olet ovesta päässyt sisään?
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:48"]
Kun ensi jännitys on lauennut, niin kahvi ja pulla on hyvä tarjous. Ehkä joku neutraali suolainen, esim kinkkupiirakka yms.Mutta pidä varalla kaapissa viiniä, olutta tms, jos vaikka ilta jatkuu.
[/quote]
Eeeeeei taas tätä kinkkupiirakkaa! Av:n klassikkoehdotus tilaisuuteen kuin tilaisuuteen :,D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:48"]
[/quote]
Eeeeeei taas tätä kinkkupiirakkaa! Av:n klassikkoehdotus tilaisuuteen kuin tilaisuuteen :,D
[/quote]
Ripsipiirakka on paljon enemmän miehen mieleen ;-)
Nyt sitten viini vinkkejä kehiin. Itse en tiedä niistä mitään, mutta mies työskentelee alalla, joten nyt ei auta mokata.
Alkossa myyjät tietää eli kysyy illanistujais viiniä.
12: Mikset sitten pyydä miestä tuomaan viiniä, jos sitä pitää olla, ja jos hän kerran niistä tietää?
Ota suihin heti ovella niin tunnelma kevenee.
T.mies
Siis aika mummohtavia ideoita nuo piirakat ja pullat. Itse suosittelisin jotain tyyliin pizzaa tms.
Mitä treffeillä tehdään? No tuota, tutustutaan siihen ihmiseen tai tehdään koko talon remontti ja jutellaan siinä sivussa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:31"]
Olen juuri ns palannut radalle ja olen sopinut treffit meille kotiin. Nyt iski jännitys. Mitä kotitreffeillä tapahtuu? Siis olen ihan pihalla. Ajattelin tehdä ruokaa, mutta mies sanoi joskus aiemmin että syö ennen tuloaan tms . Ja jos nyt vaikka syötäisiinkin niin mitä sitten tapahtuu?
[/quote]
Eiköhän mies odota että tarjoilu on ihan muuta kuin ruokaa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:56"]
Mitä treffeillä tehdään? No tuota, tutustutaan siihen ihmiseen tai tehdään koko talon remontti ja jutellaan siinä sivussa.
[/quote]
Nussitaan. Sehän on jokaisen treffin päämäärä
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:31"]
[/quote]
Eiköhän mies odota että tarjoilu on ihan muuta kuin ruokaa
[/quote] Ai tyyliin takki naulakkoon ja lets do it like they do it in the discoverychanel
Miltä kuulostaa pizza ja elokuva?
Ja jos ei syödä niin mistä sitten aloitetaan???Kahvilla? Mitä tarjota kahvin kanssa?