Näin 25v miehenä tuntuu jo mahdottomalta löytää naista rinnalle, vaikka kuinka yrittää
Tinderit sun muut on kokeiltu, mutta nuorilta naisilta ei vastakaikua heru. Tosin jotkut 40+ naiset ovat osoittaneet kiinnostusta, mutta arvaatte varmaan haluanko alkaa rakentamaan tulevaisuutta keski-ikäisen kanssa. Onko se todellakin niin, että tämän ikäisille miehille ei vain enää ole kysyntää?
Kommentit (66)
Itse olen 45, en ole synnyttänyt eikä ole muutenkaan huollettavia lapsia. Koira löytyy sekä kissa. Kelpaa normaalipainoinen hyvännäköinen 25-35v miekkonen.
Eipä tule vastakaikua vaikken ihan variksenpelätin ole. Vain +50v alkoholistit jne. tulee laittamaan viestiä sivustoilla tai livenä puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on 40+ naisissa?
Kyllä tuollaisessa suhteessa monessakin mielessä se pari-kolmekymppinen mies häviää ja nainen on saamapuolella. Etenkin kun lastensaanti alkaa käydä liki mahdottomaksi mitä kauemmin odottelee.
En nyt sano että saalistusmaisia suhteita tai mitään kehdonryöstöä kun typeriä termejä, mutta epäedullinen tilanne miehelle. Harvemmin muutenkaan +40v nainen näyttää enää hyvältä, paitsi jos on vahtinut syömisiään ja liikkunut.
Nuori olet vielä. Älä menetä toivoa. Ei se ikää katso, kun mielitietyn löytää.
Kun olin itse 25 v, nelikymppiset naiset myöskin piirittivät minua ja he olivat ihan parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 45, en ole synnyttänyt eikä ole muutenkaan huollettavia lapsia. Koira löytyy sekä kissa. Kelpaa normaalipainoinen hyvännäköinen 25-35v miekkonen.
Eipä tule vastakaikua vaikken ihan variksenpelätin ole. Vain +50v alkoholistit jne. tulee laittamaan viestiä sivustoilla tai livenä puhumaan.
Kuulostaa muuten hyvältä, mutta suosin kyllä semmoista max 5v ikäeroa kumpaankin suuntaan. Haluaisin lapsia, mutta en heti rynnätä lastentekoon
Ap
Kaupungeissa aika monia ikäisiäsi naisia ei kiinnosta vakituinen seurustelu yhtään. Muutos edellisiin vuosikymmeniin on todella radikaali.
Toisaalta usealle vanhemmalle naiselle kelpaisi suhde nuoremmankin kanssa mutta sen saaminen on kiven alla koska miehiä ei juuri tällainen kiinnosta. Eli kohtaanto-ongelma.
Itse menin naimisiin 1996 kauan ennen mitään nettideittejä ja voin sanoa että tuuri kävi, aivan helvetillistä tämä tinder-aikakausi. En mä varmaan sieltä enää mitään miestä saisi jos nyt eroaisin. Aivan järkyttävää P-aa että 'swaippaillaan' jotain kasvokuvia 0.1 sekunnissa pois ikään kuin ulkonäkö olisi koko ihmisen arvo.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungeissa aika monia ikäisiäsi naisia ei kiinnosta vakituinen seurustelu yhtään. Muutos edellisiin vuosikymmeniin on todella radikaali.
Toisaalta usealle vanhemmalle naiselle kelpaisi suhde nuoremmankin kanssa mutta sen saaminen on kiven alla koska miehiä ei juuri tällainen kiinnosta. Eli kohtaanto-ongelma.
Itse menin naimisiin 1996 kauan ennen mitään nettideittejä ja voin sanoa että tuuri kävi, aivan helvetillistä tämä tinder-aikakausi. En mä varmaan sieltä enää mitään miestä saisi jos nyt eroaisin. Aivan järkyttävää P-aa että 'swaippaillaan' jotain kasvokuvia 0.1 sekunnissa pois ikään kuin ulkonäkö olisi koko ihmisen arvo.
Iloinen puolestasi :)
Vierailija kirjoitti:
No mieti nyt kun Matti 28v tuo kotiin 'esiteltäväksi' jonkun Jaana 47v:n. Kyllä se nyt vähintäänkin erikoinen tilanne tulee olemaan jota etenkin omien vanhempien aika vaikea sulattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään vikaa. En vain halua suhdetta isolla ikäerolla
Ap
Naiset haluavat joko varakkaan, tai väkivaltaisen linnakundin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa muuten hyvältä, mutta suosin kyllä semmoista max 5v ikäeroa kumpaankin suuntaan. Haluaisin lapsia, mutta en heti rynnätä lastentekoon
Ap
Kenties AP kuuluu siihen vähemmistöön syystä tai toisesta, joka ei milloinkaan parisuhdetta löydä. Onhan niitäkin.
Parhaat pariutumismahdollisuudet on juurikin parikymppisillä, jatko-opiskelevilla nuorilla miehillä. Iän myötä se kumppanin saaminen alkaa ikävä kyllä vaikeutua. Olet siinä iässä, että että monet ikäisesi naiset ovat jo löytäneet kumppaninsa juurikin opiskelijapiireistä-ja tapahtumista. Jos opiskelet, voit toki yrittää sieltä löytää, mutta muista että suurin osa nuorista opiskelijatytöistä pitää 25v kundia setämiehenä
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat joko varakkaan, tai väkivaltaisen linnakundin.
Ei pidä paikkaansa. Ei vastaa omia toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Nuori olet vielä. Älä menetä toivoa. Ei se ikää katso, kun mielitietyn löytää.
Itse en laskisi AP:ta enää nuoreksi. Mutta sikäli totta, että kumppani voi löytyä vaikka vanhainkodista aikanaan
Tavis 25v miehen matchi voisi hyvinkin olla vaikka sinkku tai eronnut 35v nainen. Ei 25v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tavis 25v miehen matchi voisi hyvinkin olla vaikka sinkku tai eronnut 35v nainen. Ei 25v nainen.
Eikös 35v naisen kanssa ala tulla hieman kiire lastenteon suhteen? Ja muistutan että max 5v omasta iästä on mulle se optimi
Ap
Kysyntää on, kohtaanto-ongelmia, luulisin. Ei kaikki ikäisesi, tai -/+ tinderissä ole eikä notku. Rohkeasti vaan juttusille arkisissa tilanteissa! Tsemppiä
Harmi, meillä töissä on yksi ihana sinkkumies, joka on suurin piirtein sinun ikäisesi. Itse olen valitettavasti 36v. joten tuskin häntä kiinnostaa tämmöinen.