Näin 25v miehenä tuntuu jo mahdottomalta löytää naista rinnalle, vaikka kuinka yrittää
Tinderit sun muut on kokeiltu, mutta nuorilta naisilta ei vastakaikua heru. Tosin jotkut 40+ naiset ovat osoittaneet kiinnostusta, mutta arvaatte varmaan haluanko alkaa rakentamaan tulevaisuutta keski-ikäisen kanssa. Onko se todellakin niin, että tämän ikäisille miehille ei vain enää ole kysyntää?
Kommentit (66)
Nykyajan "deittailut" ja tinderit sellasta paskaa, että ihan suosiolla olen niistä kaukana ja käyn vaan h uorissa tarpeeni tyydyttämässä. Paljon helpompaa ja saanti aina varma.
Vierailija kirjoitti:
Naisten asettamat kriteerit miehille on nyt vain liian epärealistiset.
Ei tyydytä amikseen.
Ei tyydytä lyhyeen.
Ei tyydytä työttömään.
Ei tyydytä autoharrastajaan.
Ei tyydytä köyhään.
Ei tyydytä maalaiseen.Mikään ei kelpaa!
Mutta röyhkeeseen perseestä tarttuvaan pettävään alkkismieheen kuitenkin tyydytään kunhan se on tumma pitkä ja leveä harteinen. Varsinkin jos nainen ei ole mikään kedon kaunein.
Mulla on siis tuollainen kaveri ja nähty on. Tuolla taitaa olla 5 eri naisen kanssa lapsia nykyisin.
Minä luovutin kumppanin etsinnän jo pari vuotta sitten, ja olen samanikäinen, kun ap:kin. Nykyajan naiset on niin helvetin ranttua säkkiä, että vain parhaimmat alfaurokset kelpaa. Ollaan sitten yksin M25.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy helpostikin kunhan nostat reippaasti ikärajaa.
Tunkekaa nää neuvot nyt hanuriin. Ap teki jo selväksi, ettei deittaa mielellään yli 5 vuotta vanhempia ja se on täysin ok
Vierailija kirjoitti:
Minä luovutin kumppanin etsinnän jo pari vuotta sitten, ja olen samanikäinen, kun ap:kin. Nykyajan naiset on niin helvetin ranttua säkkiä, että vain parhaimmat alfaurokset kelpaa. Ollaan sitten yksin M25.
Valintoja on elämä täynnä. En kuitenkaan yleistäisi väitettäsi kaikkia naisia koskemaan. Naisilla on toiveita, kuten miehilläkin, saa ollakin. Liika on liikaa. Mutta joku syyhän siihen on, että olet tavannut vain näitä "kranttuja". Oletko miettinyt mikä? Ovatko he olleet silmiäsi miellyttäviä, eli olet valintasi itsekin tehnyt, mutta lopputulos ei tyydyttävä. Aivan.
Näin lähemmäs 50v miehenä enkä koe mitään vaikeuksia halutessani löytää miellyttäviä, kauniita ja koulutettuja naisia kevytsuhteisiin. Oletko koskaan miettinyt, että se vika voisikin olla sinussa eikä naisissa tai deittisovelluksissa?
Odottelet vielä 5-10 vuotta ja hommaat talon yms. elämän puitteet kuntoon. Sitten alkavat suht ikäisesi 30-40 vuotiaat naiset olemaan tokalla kierroksella, kun ekan puolisen kanssa on tullut ero. Silloin alkavat kelvata myös ne miehet, jotka eivät ekalla kierroksella kelvanneet. Todennäköisesti päädyt yksinhuoltajan kanssa kimppaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin lähemmäs 50v miehenä enkä koe mitään vaikeuksia halutessani löytää miellyttäviä, kauniita ja koulutettuja naisia kevytsuhteisiin. Oletko koskaan miettinyt, että se vika voisikin olla sinussa eikä naisissa tai deittisovelluksissa?
Mutta onko ne sinun kevytsuhteesi 20-30 vuotiaiden naisten kanssa, vai ikäistesi?
On ihan eri asia yrittää nuorten naisten kanssa (todella kovat vaatimukset miehille), kuin tokalla tms. kierroksella olevien kanssa (paljon vähemmän vaatimuksia miehelle).
Olette te kyllä ihan pimeitä. 25v on mitä parhaassa iässä löytämään parisuhteen, eli kyse on nyt jostain muusta kuin iästä. Jos olet kovin ujo niin se vaikeuttaa asioita kyllä. Ei välttämättä ole ollenkaan huono idea sekään, että kerää vähän itsevarmuutta jonkun vanhemman naisen kanssa, mutta ymmärrän kyllä jos ei kiinnosta. Joka tapauksessa olet nyt ihan parhaassa iässä, tuon ikäisiä naisia on vapaana vaikka kuinka ja lapsettomiakin vielä. Pitää vaan löytää sieltä joukosta se itselle sopiva.
Ap: olen sinun inhokku yli 40v nainen mutta voin oikaista pari asiaa.
- jokaisella on seksuaalinen itsemääräämisoikeus eli sinä et voi sanella nuorellekaan naiselle että haluat lapsen kun olette seurustelleet 3,5v. Moni nuori nainen potee vauvakuumetta ja haluaa pian lapsen.voit joutua siihen tilanteeseen kuten meidän vanhojen kanssa että toinen haluaa lapsen heti
-kaikki ei voi saada lapsia vaikka on nuori, on esim monirakkulatautia ja endometrioosi, nuorena varsinkin nuo sairaudet velloo voimakkaana koska esim endometrioosi liittyy estrogeenin. Iän myötä naisella esim endometrioosi ja akne helpottuu kun hormonitoiminta ns hiipuu ja rauhoittuu. Suosittelen valkkaan myös nuorista onko terve ja voiko tulla raskaaksi
Vierailija kirjoitti:
Olette te kyllä ihan pimeitä. 25v on mitä parhaassa iässä löytämään parisuhteen, eli kyse on nyt jostain muusta kuin iästä. Jos olet kovin ujo niin se vaikeuttaa asioita kyllä. Ei välttämättä ole ollenkaan huono idea sekään, että kerää vähän itsevarmuutta jonkun vanhemman naisen kanssa, mutta ymmärrän kyllä jos ei kiinnosta. Joka tapauksessa olet nyt ihan parhaassa iässä, tuon ikäisiä naisia on vapaana vaikka kuinka ja lapsettomiakin vielä. Pitää vaan löytää sieltä joukosta se itselle sopiva.
Oletko kokemusasiantuntija 25 vuotiaana miehenä olemisesta?
Minä olen, ja ei se vaan ole helppoa.
Outoa, itsellä on aina ollut seuralainen, olisiko joitan kymmeniä, lapsia 8, kolmessa eri maassa ja oikeasti 30-40 on sitä "kiireisintä" aikaa. Toisaalta veli on aikalailla saman näköinen ja hänellä on ollut yksi lyhytaikainen suhde eli mistäpä sitä sitten tietää miten elämä menee, missään tapauksessa et ole myöhässä, pikemminkin parhaassa alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ja mun kaverit nauretaan ap:n ikäisille äijille, jotka tulee epätoivoisesti iskemään baarissa🙈
N21
Ja minä nauran sun kaltaisille ihmisroskille
Menet vaan Venäjälle katsomaan paikallisen tarjonnan, niin vastaan tulee niin kauniita naisia, että Suomessa ei koskaan näe, ellei sitten venäläinen kaunotar turistina vastaan kävele! Eikä tarvitse pelätä että joutuu tyytymään vanhoihin, yli kolmekymppisiin naisiin, vaan parinkympin kieppeillä olevia, parhaassa iässä olevia neitokaisia! Käy vaikka Pietarissa, niin silmäsi avautuvat todelliseen naiskauneuteen. Naiskauneuteen joka on siis täysin saavutettavissa.
Älä masennu ap. Ite vasta 33-vuotiaana aloin saamaan huomiota ja kiinnostusta 22-35 vuotiailta naisilta. Kai se itsevarmuus, omaisuuden karttuminen, parantuneet sosiaalliset taidot ja hyvien elintapojen takia säilynyt ulkonäkö ovat ne päällimmäiset syyt. Jos olisin 25v nainen ja saisin valita 25v itseni vai nykyisen 33v itseni välillä, niin valinta olisi selvä. Ulkonäöllisesti olen lähes samannäköinen, mitä nyt kapeammat posket, kun alkoholin käytön vähentymisen takia se "alkoholipöhö" on kadonnut naamasta.
Eli pidä elintapasi kunnossa, että et oo kolmekymppisenä kaljamahainen pälvikalju, niin kyllä ne naiset kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on 40+ naisissa?
En minä ainakaan lähtisi vaatimaan parikymppistä olemaan itseään 20v vanhemman kanssa, eikä semmoisten kanssa enää mitään perhettäkään perusteta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on 40+ naisissa?
ei niissä mitään vikaa ole. ap voi hyvinkin ottaa sellaisen 25-35 vuoden päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkekaa nää neuvot nyt hanuriin. Ap teki jo selväksi, ettei deittaa mielellään yli 5 vuotta vanhempia ja se on täysin ok
palstan mukaan ei ole ok miehelle. vain nainen saa olla nirso