Pitäisi irtisanoa turhat palvelut operaattorilta ja vaihtaa kolme liittymää halvempiin versioihin, vinkkejä kuinka valmistautua puhelua varten
Sillä myyjät myyvät vaikka väkisin, ennen kuin ehdin edes tajuta mitä tapahtuu. Nyt ei vaan työttömyyden vuoksi ole enää varaa maksaa operaattorille satasia kuussa.
Tiedän, olen tyhmä ja vedätettävissä. Siksi kysynkin neuvoa h-hetkeä varten…
Kommentit (44)
Tämä on mun taktiikka:
Menen chattiin (Telia), aina kun tulee ilmoitus hintojen nostosta. Sanon, että kilpailijalta saa halvemman liittymän, olen ollut Soneran/Telian asiakas 20 vuotta (mitä siis olenkin), saadaanko hintaa alennettua vai vaihdanko pois? Aina ovat antaneet samalla hinnalla tai alle, aina. Viikonloppuna tein tämän äidilleni ja irtisanoin samalla yhden turhan pois. Koskaan en ole soittanut, aina chatissä. Kun yrittävät myydä ylimääräistä, sanon vain ei kiitos ja kiitän palvelusta muuten. Helppoa.
Miten jonkun talous voi olla noin solmussa?
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun talous voi olla noin solmussa?
No tässä on esim. tällainen kuin korona, mikä on aiheuttanut irtisanomisia ja pahentanut pitkäaikaistyöttömien tilannetta.
Saa, jos on luottotiedot kunnossa. Luottotiedoton saa prepaid-liittymän, mutta ei pääse eroon entisestä operaattorista, mikäli on tehnyt määräaikaisen sopimuksen.