Lue keskustelun säännöt.
Kärsin skitsofreniasta, maanisdepressiviisyydestä ja aspergerista
17.02.2015 |
Minulla on paranoidisen skitsofrenian, maanisdepression ja Aspergerin syndrooman diagnoosit. Lisäksi kärsin kaamosmasennuksesta. Silti olen pystynyt hankkimaan tohtorin paperit vaativalta alalta ja olen ollut suurin osan aikuiselämästäni työelämässä mukana.
Se että on puhdas hullu, ei tarkoita sitä etteikö voisi operoida mallikkaasti yhteiskunnassamme. Tarvitaan vain tahtoa ja ahkeruutta. Ja joo, viinaa ei kannata juoda.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
17 jatkaa. Anteeksi, jos teksti tuli vähän kärkevästi. Olen juonut hieman olutta ja mulla on paha olo siitä, miten en selvinnyt yliopisto-opinnoistani. Mulla oli oikeasti intohimo kyseiseen alaan lapsesta asti ja olin myös lahjakas. Sitten sairaus tuhosi kaiken. Itsekin vielä syyttelen itseäni laiskuudesta ja typeryydestä, vaikka tiedän, että olen vaan ollut todella sairas, eikä pää toimi edelleen kunnolla. Mua on syytelty laiskuudesta todella paljon ja musta tuntuu todella pahalta kun olen menettänyt sen tulevaisuuden, jonka halusin. Ensin mä olin lahjakas nuori, sitten joku lattialla tärisevä hylkiö. Kirpaisee. Joskus tunteet vähän kuumenee. Olen pahoillani.