Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin naapurin miehelle numeroni 2 ViikkoA sit

Vierailija
17.02.2015 |

Eikä siitä oo viEläkään kuulunu. Soittaakohan se...? En usko että mussa on mitään vikaa. Oon sellanen fitness tyttö 24v. HyväkroppaInen blondi. Mikä sitä vaivaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on läski vaimo rupsahtanut. Ja kaks huutavaa kakaraa. Se on aina tervehtimy mua pihalla ja katsellu mua. Kuinka kauan mä oikeesti vielä odotan? Ennenkuin sanon etten oo kiinnostunut siitä.

Vierailija
2/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:09"]Miehellä on läski vaimo rupsahtanut. Ja kaks huutavaa kakaraa. Se on aina tervehtimy mua pihalla ja katsellu mua. Kuinka kauan mä oikeesti vielä odotan? Ennenkuin sanon etten oo kiinnostunut siitä.
[/quote] onko tullut mieleen, että se rakastaa vaimoaan ja lapsiaan, eikä juokse halvan pullun perässä, vaikka sulla kiva kroppa oiskin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:09"]Miehellä on läski vaimo rupsahtanut. Ja kaks huutavaa kakaraa. Se on aina tervehtimy mua pihalla ja katsellu mua. Kuinka kauan mä oikeesti vielä odotan? Ennenkuin sanon etten oo kiinnostunut siitä.
[/quote] onko tullut mieleen, että se rakastaa vaimoaan ja lapsiaan, eikä juokse halvan pullun perässä, vaikka sulla kiva kroppa oiskin?
[/quote] pillun toki piti kirjoittaa.

Vierailija
4/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit pyytäny sen puhelinnumeron niin voisit itse päättää koska soitat jos ees soitat. Nyt parhaassa tapauksessa se soittaa sulle parin kuukauden päästä aamukolmelta kun ei muualta saa. Tai ei soita ollenkaan.

Vierailija
5/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 v eikä vieläkään osaa käsitellä torjumisia.

Vierailija
6/6 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksanut soittaa. Sama juttu on käynyt minullakin, kiinnostus vain jotenkin katoaa. M21