Radio Novan uudistukset
Saiko Ile jokinenkin potkut? Konttorinkottaraiset, Annika ja Sari, sai potkut. Entä iltojen Elli?
Kommentit (13)
Nova ehdottomasti paras kanava ihmiselle, joka on paljon tienpäällä: liikennetiedotukset todella nopeasti eetteriin!
Mutta mitä lyödään vetoa, että Bon Jovi tulee vastaisuudessakin edustamaan kymmentä prosenttia soitetuista kappaleista.
Mikä ihmeen bonjovi-fetissi niillä on ollut jo 20 vuotta?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:56"]
Kuka jaksaa kuunnella Novaa, varsinkin juontajiaan?
[/quote]
Radio Novan kohderyhmähän on Marimekkomammat sekä kukkahattutädit. Miehillä tuota kanavaa tosiaan ei ole suunnattu :D
[/quote] no jaa. Loop, Rock, Suomipop ja voice soivat myös tän kukkiksen kotona ja autossa.
Embuske sanoi eilen, että hänellä oli ollut väärää tietoja, ja Ile palaa vielä.
Tuo uudistus meni kyllä huonompaan suuntaan. Sääli jos ilekin potkut sai. Tykkäsin kuunnella sitä.
Ile onneksi on kait tulossa takaisin, mutta muuten... voe voe... JOudun ehkä vaihtamaan kanavaa. Ja kerron,että oln viihtyb´nyt, Aiemmin toimi, kaikki, mutta nyt musakin on, puuh...
Kuukka on jees, aamuun ehkä tottuu, mutta kyllä entinen oli oma. Olen varmaan liian vanha, ettei muutokset tunnu hyvältä.
Mä en tykkää uudistuksista. Aamu varsinkin pilalla, mä oisin niin tykänny Minnan, Tuomaksen ja Akin jutuista. Mut minkäs teet :(
YleX meni myös pilalle, kun aamusta lähti Matti pois :( Ileä ja Mattia yhdessä ei voita mikään. Novan kaakattajia ja tyhjännaurajia en kyllä jaksanutkaan kuunnella.
Aamut ovat nyt upeita, tänäänkin nauroin varmaan pari tuntia Minnan ja poikien jutuille. Tykkäsin vanhoista aamuistakin, mutta nämä kaksi aamua ovat olleet hauskoja. Musiikki on osin parantunut, osa on ihan outoa. N40
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:56"]Kuka jaksaa kuunnella Novaa, varsinkin juontajiaan?
[/quote] varmaan joku muukin, kuin minä, vaikka ihana oonkin, ei kai kanava vain mulle ole.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:56"]
[/quote]
Radio Novan kohderyhmähän on Marimekkomammat sekä kukkahattutädit. Miehillä tuota kanavaa tosiaan ei ole suunnattu :D
Sama täällä, ihan kärsimystä aamut, kun siellä joku tekohauska miesjuontaja kertoo puujalkavitsejä ja puhuu (ehkä tarkoituksella) murretta ja toinen miesjuontaja on pihalla ja ihana, karismaattinen Minna yrittää saada shown toimimaan. KAIPAAN myös Enbusken älyä.
Oikeesti ihan kamalaa, tehkää jotain..