Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av on auttanut minua kehittymään elämässä.

Vierailija
29.01.2015 |

:`D Mutta oikeasti! Seuraavia taitoja olen oppinut av:lla:

- Olen oppinut kirjoittamaan paremmin. Alkuun palstaillessani sain aina pilkan niskaani, jos kirjoitin väärin. Äkkiä oppi tarkastamaan monen sanan oikeinkirjoituksen.

- Olen oppinut välttämään tiettyjä keskustelunaiheita. Koska av on opettanut, että ahaa, tällaisestakin voi joku loukkaantua.

- Olen oppinut argumentoimaan todella hyvin.

Mites muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut, että ihmiset eivät luonnostaan olekaan ilkeitä. Normaalisti ryhmätilanteessa, jossa joku ilkeilee, kaikki ovat hiljaa ja katselevat seiniä. Olen aina tulkinnut sen myöntymisen merkiksi. Ei ole tullut mieleenkään, että heistä tilanne olisi kiusallinen ja ahdistava, vaan olen ajatellut, että tämä tunteiden tulkki kertoo sen mitä muutkin ajattelevat, eli he tavallaan ovat hengessään mukana kiusaamis- ja nolaamistilanteissa.

Mut tällä palstalla ilkeilijoille sanotaan vastaan, sitä peukutetaan. On siis olemassa paljonkin ihmisiä, joilla ei ole tarvetta alistaa muita ja pahoittaa muiden mieli ihan vaan omaksi huvikseen.

Kun viimeksi olin tilanteessa, jossa minua kohtaan oltiin tahallisen töykeitä, mietin että jos kirjoittaisin tästä av-palstalle, aivan varmasti joku olisi sitä mieltä, ettei tuo toiminta ole oikein. Sitten näin sen koko tilanteen eri tavalla, enkä ottanut sitä niin itseeni. En kokenut olevani siinä tilanteessa niin yksin enää.

Vierailija
2/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV opettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oppinut ettei Suomessa ole oikein mitään hyvää forumia nuorille miehille, niin sama se sitten tulla vaikka mammojen pariin kirjoittelemaan kun ei muutakaan ole.

Vierailija
4/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että kaltaisiani ns. vanhaan tyyliin kunnollisia ihmisiä ei enää monia ole. Monikaan muu täällä ei tunnu vastustavan esim. huumeita, tupakointia, sossutuilla elämistä ja seksistä yksityiskohtaisesti puhumista inhottavine sanavalintoineen. Tunnen oloni entistä yksinäisemmäksi ja olen vasta 30-vuotias.

Vierailija
5/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:56"]Olen oppinut, että kaltaisiani ns. vanhaan tyyliin kunnollisia ihmisiä ei enää monia ole. Monikaan muu täällä ei tunnu vastustavan esim. huumeita, tupakointia, sossutuilla elämistä ja seksistä yksityiskohtaisesti puhumista inhottavine sanavalintoineen. Tunnen oloni entistä yksinäisemmäksi ja olen vasta 30-vuotias.
[/quote]Opit siis olevasi muita parempi. Hienoa.

Vierailija
7/7 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 19:56"]Olen oppinut, että kaltaisiani ns. vanhaan tyyliin kunnollisia ihmisiä ei enää monia ole. Monikaan muu täällä ei tunnu vastustavan esim. huumeita, tupakointia, sossutuilla elämistä ja seksistä yksityiskohtaisesti puhumista inhottavine sanavalintoineen. Tunnen oloni entistä yksinäisemmäksi ja olen vasta 30-vuotias.
[/quote]

Et ole yksin. T. N 24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme