Nyt meni Royal suklaa boikottiin
Muuttavat siitä kaiken! Ja parhaat maut valkosuklaacrispi ja rommirusina lopetetaan kokonaan ja tilalle tulee jotain karmeita yhdistelmämakuja. Miksi se muotokin pitää muuttaa samanlaiseksi palaksi kuin kaikissa muissakin patukoissa. Ollut yksi lempisuklaita joita ostanut pikkuiseen suklaanälkään mutta tähän loppui meidän Royal patukoiden osto.
Harmi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Olen maistanut koko maailman suklaaita ja voin sanoa, että Fazer on parasta!
Siis sinun mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että Royalia vielä valmistetaan. En ole nähnyt vuosiin kaupoissa.
Häh? Juuri tänään ostin sitä S-marketista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten en ole huomannut Royaleja. Tarkistan heti ensi kerralla, kun menen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan Stratoksen takaisin kauppoihin.
Norjalainen kauppa on tulossa Suomeen, lähetä heille tuotetoive että tuovat norjalaisen stratos-suklaan myyntiin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten en ole huomannut Royaleja. Tarkistan heti ensi kerralla, kun menen kauppaan.
Fazerit ja muut vie ylimpien hyllyjen tilan, ne on ehkä alempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen kauppa on tulossa Suomeen, lähetä heille tuotetoive että tuovat norjalaisen stratos-suklaan myyntiin tänne.
https://oda.com/no/search/?q=stratos
On ainakin Norjassa myynnissä heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Ja fazer on ainoa, joka käyttää aitoa maitoa, ei jauhetta.
On se kumma kun jonkun näennäisen uudistumisvimman myötä pitää lähteä muuttamaan perustuotetta.
Juujuu, vähän valikoimaa (pienet logistiikka- valmistuskustannukset), myydään niitä jotka myy etc. Tässä vaan ei ole takeita tuleeko myyntiä.
Briteissä on firmoja jotka ovat ylpeitä tekemistään pitkältä ajalta, "Established 18xx/17xx". Tuotantotavat ovat modernisoituneet, uusia tuotteitakin tullut mukaan mutta alkuaikojen perustuote on edelleen valikoimissa mahdollisimman alkuperäisen näköisenä/kääreissä. Jaappanissa on riisikakkufirma joka tekee samaa asiaa kuin 1000 vuotta sitten - on uusia makuja mutta myös se sukupolvia sitten tarjolla ollut "alkuperäinen" eikä todellakaan hävetä sitä perinnekakkua.
Royalin menekki ainakin meidän kaupassamme on laskenut ja on tuntunut turhalta pitää hyllytilaa. Cloetta yrittää epätoivoisesti saada osuutta pidettyä.
Samalla kun kaakaon hinta on noussut, heikentävät suklaan reseptiä. Sekaan työnnetään kaikenlaisia makuaineita peittämään huonoa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on muuttunut jo aiemminkin kun ei maistunut kuten 80-luvulla.
En osta.Minä muistan Royalin myös lapsuudesta ja siinä oli semmoinen ns rapea, metalloitu kääre, mikä lisäsi ylellisyyttä. Ei taida noita kääreitä nykyisin paljon ollakaan.
Sitten tuli isot levyt ja Royal arkistui. Niinkuin ehkä moni muukin suklaa. Fasun sininenkin maistui ihanalta satagrammaisena.
Isot Royal-levyt oli jo kauan aikaa sitten, olivat vuosikausia pois ennen kuin tulivat joitakin vuosia sitten uudelleen myyntiin.
En kyllä oo ikinä suosinut kys.merkkii.Onneksi..Pahaa..
Royal on muutettu pilalle jo vuosia tai vuosikymmeniä sitten. Aikanaan oli Rotalin xylitol-suklaa joka oli SE syy ostaa tuota. Viimeksi ostin noin 10 vuotta sitten ja jo silloin oli muuttunut standadrimössöksi….
Joko maistoitte? Ihan hirveetä itäblokin joulukalenterisuklaata.
Minulta loppuu tuotteen ostaminen, kun näen mainoksessa n-sanan pelehtimässä.
Vierailija kirjoitti:
Royal on muutettu pilalle jo vuosia tai vuosikymmeniä sitten. Aikanaan oli Rotalin xylitol-suklaa joka oli SE syy ostaa tuota. Viimeksi ostin noin 10 vuotta sitten ja jo silloin oli muuttunut standadrimössöksi….
Tätä on iso ikävä! Se xylitol-suklaa oli ihan taivaallista! Miksi eivät tuoneet sitä takaisin? Vastaavaa tuotetta ei tietääkseni ole olemassakaan. Ostaisin heti. Ja minunkin mielestäni Royalin parhaita puolia oli juuri se erikoinen muoto. Suutuntuma oli ihan erilainen, kun levystä taittoi rivin ja napsi siitä sitten palan kerrallaan sulamaan suuhun... Herääkin kysymys, että millaiset jänishousut näitä uudistuksia ajavat, kun kaiken uudistamisen pointti on vaan tehdä tuotteesta samanlaista harmaata massaa, mitä muutkin tarjoavat?
Ostin tänään punaisen rojalin lehtilööpin innostamana. Heikko esitys. Muistan maistaneeni samaa lidlin halpasuklaassa ainakin kymmenkunta vuotta sitten. Eli todellakin vain halpuutettu ja siirretty tuotanto jollekin itäeurooppalaiselle alihankkijalle. Paitsi että ei näy myyntihinnassa.
Esitetty vertauksia maraboun suklaisiin. Ei todellakaan ole. Marabou on laatusuklaata. Tämä uusi punainen royal ei ole.
Oli pakko ostaa yksi royal kun te olette täällä sitä niin haukkuneet enkä minä sitä mitenkään huonona pitänyt. Ihan tavallinen suklaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Ja fazer on ainoa, joka käyttää aitoa maitoa, ei jauhetta.
Ja käyttää myös kaikkein innokkaimmin palmuöljyä. Ja lähtee innokkaimmin mukaan kaikenmaailman humpuukijuttuihin. Vai tuliko siitä sirkkapaskasta ikinä mitään?