Nyt meni Royal suklaa boikottiin
Muuttavat siitä kaiken! Ja parhaat maut valkosuklaacrispi ja rommirusina lopetetaan kokonaan ja tilalle tulee jotain karmeita yhdistelmämakuja. Miksi se muotokin pitää muuttaa samanlaiseksi palaksi kuin kaikissa muissakin patukoissa. Ollut yksi lempisuklaita joita ostanut pikkuiseen suklaanälkään mutta tähän loppui meidän Royal patukoiden osto.
Harmi.
Kommentit (77)
Kun suklaan sekaan laitetaan kinuskia ym. makeisia, on siinä sitten vastaavasti vähemmän suklaata. Esim. jos 200 g pähkinäsuklaalevyssä on 20% pähkinää, on siinä vain 160 g suklaata.
Ymmärrän, että piti uudistaa jos ei mennyt kaupaksi. Mutta ei näin.
Mun mielestä se on muuttunut jo aiemminkin kun ei maistunut kuten 80-luvulla.
En osta.
No onneksi nuo maut ei ole olleet lemppareitani. Tavis punainen ja vihreä Roisku on mun lempparit.
Aaa, selittää miksi maku oli niin outo ja paha, kun ekaa kertaa vuosiin ostin vähän aikaa sitten patukan. Lapsuudessani ysärillä siinä oli isoja R-paloja, jotka olivat mielestäni parhaita.
Hyvä että muuttaa. Ärsyttävän vaikea taitaa niistä paloja ja syödä pikkupalkkeja.
Mikä into kaikkea on uudistaa? Sehän se just viehättää, että on samanlainen kuin mihin on tottunut.
Itse en löytänyt pitkään aikaan perunajauhoa kaupasta, kun muuttivat yhtäkkiä paketin, joka oli ollut lapsuudestani asti samanlainen. No, en ole enää perunajauhoja ostellut, ostan kiisselit valmiina purkissa nykyään, kun en sitä löytänyt pitkään aikaan, kokeilin ja totuin.
Tuskin viitsin maistella mitään uusittuja Royaleja. Näitä uusia karkkeja tulee koko ajan markkinoille, on ikävä niitä vanhoja hyväksi havaittuja. Missä on Siesta suklaa? Nyyh.
Ennen oli myös se sininen vai minkä värinen se olikaan, jossa se alaosa oli tummaa suklaata. Mun lemppari, mutta en ole löytänyt sitä mistään kaupasta enää.
ei oo totta :( tuo vanha pakkaus näytti jotenkin ylelliseltä. Nyt siitä tulee ihan tavis
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on muuttunut jo aiemminkin kun ei maistunut kuten 80-luvulla.
En osta.
Minä muistan Royalin myös lapsuudesta ja siinä oli semmoinen ns rapea, metalloitu kääre, mikä lisäsi ylellisyyttä. Ei taida noita kääreitä nykyisin paljon ollakaan.
Sitten tuli isot levyt ja Royal arkistui. Niinkuin ehkä moni muukin suklaa. Fasun sininenkin maistui ihanalta satagrammaisena.
En tiennyt, että Royalia vielä valmistetaan. En ole nähnyt vuosiin kaupoissa.
Tuo on tekosyy, että ei muka ole mennyt kaupaksi. Todellinen syy on, että halutaan vaan tehdä halvalla. Nuo vanhan malliset kultaiset kääreet on kai liian kalliita valmistaa verrattuna esim. noihin nykyajan halppiskääreisiin.
Kohta varmaan Brunbergin pusutkin laitetaan johonkin halpaan muoviversioon
Joko ne kohta tunkee myös palmuöljyn sinne mukaan... surkea uudistus. Rommirusinaa on ollut kyllä vaikea saada, kun kaupat ei sitä valikoimiin tilaa. Jopa se pähkinäkin on välillä harvinaisuus.
Nuo uudet kääreet tuovat mieleen baltialaisen bulkkisuklaan.
Vierailija kirjoitti:
Suolaisia kinuskeja ym. tunkee joka tuutista. En tykkää.
Joo, niitä tuntuu olevan nyt kaikkialla. Tykkään kyllä niistäkin, mutta en haluaisi Royalia samaan joukkoon.
Tänään oli lähikaupassa Royalit tarjouksessa.
Muistaako täällä kukaan muu mainosta 80-luvulta? Nainen ja mies kävelivät syksyisessä luonnossa ja taustalla soi Neil Armstrongin What a Wonderful World. Muistaakseni niitä oli sarja tai ainakin kaksi erilaista mainosta eri värisille Royal-patukoille.
Saako vanhaa Royalia vielä jostain? Voisi vielä ostaa
"Muoto kultaa" Ei kannata muuttaa kultaa pahvilaatikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuo uudet kääreet tuovat mieleen baltialaisen bulkkisuklaan.
juurikin näin
Voihan Roisku!