Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Carriwell tukivyö seinäjoelta??

11.09.2006 |

Eli löytyykö seinäjoen kaupoista??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako seinäjoelta, mut netin kautta voi tilata jälleenmyyjiltä ja tulee todella nopeasti omaan postilaatikkoon. Maksaa noin 13 euroa.

Ite tilasin netistä, mutta tilasin liian pienen. (musta, koko M) Se olis nyt siis myynnissä, jos kiinnostaa. Kolmen euron alennuksella vaikkapa.

Vierailija
2/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin epäilen että itsekki taidan olla enemmän sitä L kokoa,vaatteet yleensä mulla m-l ja äitiys vaatteis lähes aina on saanu valita L-koon..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä 2 Carriwellin tukivyötä M-kokoa. Ennen raskautta käytin housuissa kokoa 40 ja nyt mahan ympärys sekä vyötäröltä että vinottain mahan alta mitattuna on vähän yli metrin (n. 105 cm) ja edelleen tukivyöt menevät hyvin päälle eivätkä purista. Suosittelen!

Terveisin

Kamu 36+1

Vierailija
4/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin sille vinottain tuosta masun alta,mihin se vyö noin suunnillee menee,oli siinä 101cm..

Vierailija
5/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikivi:

En tiedä saako seinäjoelta, mut netin kautta voi tilata jälleenmyyjiltä ja tulee todella nopeasti omaan postilaatikkoon. Maksaa noin 13 euroa.

Ite tilasin netistä, mutta tilasin liian pienen. (musta, koko M) Se olis nyt siis myynnissä, jos kiinnostaa. Kolmen euron alennuksella vaikkapa.

Laita s.postia mulle,niin voidaan sopii kaupoista, eli sp= MariaElina-79@luukku.com

Vierailija
6/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tukivyön laskee vaan pöydälle ja mittaa, niin sekä alareuna että yläreuna ovat ympärysmitaltaan noin 57 cm, mutta en todellakaan osaa sanoa/mitata kuinka isoksi ympärysmitan saa venyttämällä. Tukivyö kuitenkin tuntuu todella venyvältä, vaikka on toisaalta taas jämäkkä. (91 % polyamidia ja 9 % elastaania)

En tiedä olisiko siinä pakkauksessa ollut jotain noita mittoja, kun hävitin innoissani pakkauksen ennen kuin edes sovitin tukivyötä päälleni. :)

Vierailija
7/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta 10e, sis postikulut! Vähän käytetty, valkoinen, kokoa M.

Käypä tsekkaamassa jos kiinnostaa!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=37682856

Vierailija
8/8 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pakkaukset on vielä tallessa, mutta ei niissä ole mitään mittoja annettu muuta kuin, että M vastaa kokoja 38-40. Minä ostin vyöt joskus keskiraskaudessa, jolloin ympärysmitta oli alle metrin, mutta hyvin vyö on venynyt masun kasvun myötä.