Pölpöttävä työkaveri samassa huoneessa
mulla on alati pölpöttävä miespuolinen työkaveri samassa huoneessa kanssani töissä. Mä en jaksa sitä. Samat vanhat vitsit, tekonaurua, jatkuvaa kommentoitia omasta työstään jne.
Ei auta ystävälliset vinkit "mulla on tässä tää yksi aika vaikea dokumentti edessä, pitäis keskittyä" tai vastaavat.
Ja kun se hiljenee hetkeksi omiin töihinsä, se ottaa purkan suuhunsa jota sitten väylää suu auki, kieli muljahdellen ja maiskautellen. mä en kestä...
Kommentit (11)
Mene taakse ja kurista tajuttomaksi.
Sano että "turpa tukkoon minä yritän tehdä töitä täällä!"
Laita radio soimaan. TAi käytä kuulokkeita ja väitä, ettet kuule muuta kun keskityt työhön ja lempimusaasi. Kerro kellonaika, jolloin olet seuraavan kerran kuulolla.
kaiva muna esiin ja sano että turpa kiinni tai tulen suuhun
Laita kuulosuojaimet. Vaikka sellaiset, joissa on radio.
Suosittelen kuulokkeita. Peltorilla on hyviä. Mutta luulis pienempien auttavan, peltorit saattaa puristaa pitemmän päälle.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 18:14"]Suosittelen kuulokkeita. Peltorilla on hyviä. Mutta luulis pienempien auttavan, peltorit saattaa puristaa pitemmän päälle.
[/quote]
Ihanko tosissanne käskette kuulokkeet hankkimaan? Töissä keskitytään töihin, eikä pälättämiseen. Työkaverin tulee olla hiljaa jos toinen haluaa työrauhan. Käske olla hiljaa.
jaa, osta korviin kuulokkeet tai pistä korvatulpat, ei pitäisi olla vaikeeta
Omalla työpaikalla sellainen tapaus. Nainen, joka puhuu itsekseen. Pahinta on, ettei tajua puhuvansa. Hölpöttää kaikki ajatuksensa muiden korviin. Muutenkin erikoinen tapaus, suojatyöpaikkalainen.
Kuulokkeet korvile. Kuuntelet muka musiikkia.
Pistä piikki käsivarteen.