Mä taidan olla ainoa, joka rakastaa villasukkia
Meidän perheessäkään kukaan muu ei käytä villasukkia kuin mä. Paras lahja mulle olis vaikka 10 paria villasukkia eikä muuta.
Tai ehkä pari rasiaa suklaata, niin olis ihana käpertyä johonkin sohvan nurkkaan lämpimän viltin alle lämpimät villasukat jalassa katsomaan jotain romanttista leffaa ja mutustelemaan suklaata. Muuta mä en kaipais. 🥰
Ihmiset ei osaa enää arvostaa hyvää.
Kommentit (14)
Varmaan joka toinen suomalainen rakastaa villasukkia. Että et kovin uniikki lumihiutale kuitenkaan ole.
Äiti teki mulle pitkät villasukat, joita pidän jalassa nukahtaessa. Yön aikana potkin ne pois‚ kun jalat ehtivät lämmetä paremmin, mutta on ihana tuntea se lämpö, ennen kuin nukahtaa.
Et oo niin uniikki lumihiutale kuin luulet.
Mä rakastan villasukkia! Nytkin on sellaiset jalassa.
Miksi sinne sohvannurkkaan ei voi ikinä istua normaalisti, vaan sinne viltin alle pitää aina käpertyä imelästi lässyttäen?
Vierailija kirjoitti:
Mä teen itse
Kunpa mäkin osaisin. Mullakin on useemmat villasukat, mutta harmikseni nekin alkaa olemaan puhki pohjista, enkä mä osaa paikatakaan niitä nätisti.
Pitäs pian saada lisää. Ehkä siinä on mun seuraava projekti, villasukkien neulomisen opettelu. 🤔 Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne sohvannurkkaan ei voi ikinä istua normaalisti, vaan sinne viltin alle pitää aina käpertyä imelästi lässyttäen?
no voi mikä moka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen itse
Kunpa mäkin osaisin. Mullakin on useemmat villasukat, mutta harmikseni nekin alkaa olemaan puhki pohjista, enkä mä osaa paikatakaan niitä nätisti.
Pitäs pian saada lisää. Ehkä siinä on mun seuraava projekti, villasukkien neulomisen opettelu. 🤔 Ap
paikkaa yhdet sukat toisilla sukilla. toimiva hätäratkaisu eikä kellään ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minä rakastan myös. En tule toimeen ilman niitä. Onneksi äitini osaa niitä kutoa, itse olen onneton käsitöissä. Käytän niitä ihan ympäri vuoden. Pakkaan jopa etelänmatkalle mukaan, siellä on kylmät lattialaatat :)
Mä rakastan myös villasukkia. Enkä minäkään tule toimeen ilman niitä. Mullekin äiti kutoo.
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Toinen samanlainen klisee on ”puhtaisiin lakanoihin sujahtaminen”.
Itse kanssa pidän villasukkia kotona. Viima käy omakotitalon lattialla. Suurin osa saatu puolison mummilta. Teki lapsillekkin todella kauniit villamyssyt, villapaidat jne. Pieneksi ne ovat jääneet, mutten missään nimessä heitä pois. Yhden kerran toivoin häneltä säärystimiä sukkien sijaan joululahjaksi ja sain ne.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minä rakastan myös. En tule toimeen ilman niitä. Onneksi äitini osaa niitä kutoa, itse olen onneton käsitöissä. Käytän niitä ihan ympäri vuoden. Pakkaan jopa etelänmatkalle mukaan, siellä on kylmät lattialaatat :)
Rakkaudesta puhuminen on liioittelua mutta joka tapauksessa villasukat ovat kuitenkin varsin tarpeellisia ja käytännöllisiä kapistuksia.