Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen heittämään myös tänä jouluna kaikki villasukat roskikseen

Vierailija
24.11.2021 |

Eli yhtä hyvin te mummot voitte olla niitä antamatta.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja saa nolla joululahjaa.

Vierailija
62/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat voi laittaa kierrätyseen, jos ei itse tarvitse. 

Luulenpa, että villasukkavihaajat ovat niitä, joiden raha-asiat on hungingolla ja tarvitsivat puhdasta rahaa, jotta voisivat "sijoittaa" rahansa kaikkeen saastuttavaan tupakkaan ja kaljaan. Muuta en keksi tällaiselle mesoamiselle.  Ihanat pitsisukat ovat naisillekin todella seksikkäät. Miehekkäät miehet mainostavat villasukkia ja Norjan villapaitoja todella komeina käsityölehdissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäät miehet pitävät villapaidoista ja villasukista. Neitomaiset pukeutuvat halpoihin tekokuitusukkiin, kun iho on niin herkkä kuin mielikin.

Vierailija
64/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se määrä rakkautta mikä kudotaan/neulotaan silmukka silmukalta tunti tunnilta. Jos ei niistä tykkää jaloissansa, voisi vaikkaa kehyksiin laittaa ja katsoa niitä sitten kun maailma alkaa tuntua kovalta ja rakkaudettomalta paikalta. Ja miettiä mitä itse tuli antaneeksi itsestään toiselle ihmiselle.

Vierailija
65/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en todellakaan halua mitään savupirttiaikojen kansallismuistoja joita ne sukat on.

Lämmityskustannusten nousu takaa kohta villasukille kysyntää.🤓

Vierailija
66/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ne hyväntekeväisyyteen. Vaikka UFF:lle.

Vierailija
67/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehekkäät miehet pitävät villapaidoista ja villasukista. Neitomaiset pukeutuvat halpoihin tekokuitusukkiin, kun iho on niin herkkä kuin mielikin.

Mulla on herkkä iho ja saan ihottumaa niistä tekokuiduista.

Ihoni ei kestä muovivaatteita.

Vierailija
68/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti aloittaja saa nolla joululahjaa.

*askaa paketissa.

Vierailija
69/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on Suomessa asiat hyvin, kun mummon villasukat on ainoa iso ongelma :D.

Vierailija
70/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ymmärtänyt 40v ikävuoteen mennessä villasukkia? Mitä niillä tekee kun on lattialämmitys talossa? Ehkä joskus 30 asteen pakkasella voi olla parina päivänä tarve. Muutenkin ne on liukkaat eikä ainakaan kovin vanhoille ihmisille sovi sen vuoksi.

Noh, eipä mulle niitä kukaan teekään joten ei huolta, en ole roskiin viemässä.

Vierailija
71/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, itse haluaisin sukkia, mutta kukaan ei enää neulo. Itse en pysty sairauteni takia neulomaan.

Arvostaisin _todella_ paljon sukkia. Jos olisivat vielä juuri minulle rakkaudella neulottu, tulisi varmaan ihan tippa linssiin ❤

Vierailija
72/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on herkkä iho ja saan ihottumaa niistä tekokuiduista.

Ihoni ei kestä muovivaatteita.

Varmaan kuitenkin kaikki ihq qosmetiiqqa käy?

Vierailija
73/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä kerätty johonkin vanhainkoteihin tms? Vuodeosastolle? Kyllä tarvitsijoita on!

Vierailija
74/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistähän vaikka fb:n hakusanaksi "villasukkakeräys" ja voit tuottaa nirsoudellasi iloa muille.

Vierailija
75/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä mulle mieluummin. Vuodessa kuluu aina muutama villasukkapari loppuun, kun käytän niitä kesäisinkin. Eikä aina löydy tekijää, kun en itse osaa neuloa.

Vastalahjana voin antaa kaikki ällöt karkit yms. sokerihötöt, joita ihmiset joka vuosi tunkevat pakettiin. En pidä makeasta.

Vierailija
76/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia jopa varastetaan venäläinen erikoisuus . Ne pitää viedä vanhusten sairaalaan ja palvelutalon korissa jaettavaksi kuka tarvii tietysti vanhukset tarvii . Laitat ne kauniisti koriin viet palvelutalon alakerran päivystäjälle ja kirjoitat päälle lapun hyvää joulua vanhuksille . Myös ylijääneet lapaset ja pipot sekä aamutossut . Luistamattomat et itsekään halua luistella vanhana .

Vierailija
77/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Meillä lapsilla kauheat määrät Villasukkia eikä niillä tee mitään :( miksei kukaan kudo mieluummin lapasia?? Ne olisi paljon käytännöllisempiä.

Mä teen pikkuisia villasukkia keskolaan. Vastasyntyneet tarvitsevat niitä ja siellä iloiten otetaan sukat vastaan. Olen kutonut hoivakotiinkin eikä kukaan hyljeksi. kaikille hyvä ieli, kutojallekin.

Vierailija
78/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan haaveilet. Kukaan ei anna sinulle lahjan lahjaa.

Vierailija
79/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos polttaisit antamani sukkapaketin, samalla haihtuisi ilmaan 10 kpl 50 eur seteleitä. Omapa on valintasi. Laitan Afrikan lapsille. Terveisin: Kummitäti.

80/106 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni vastaan ei niin toivottuja villasukkia, koko 38. Maksan postikulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä