Tulen heittämään myös tänä jouluna kaikki villasukat roskikseen
Eli yhtä hyvin te mummot voitte olla niitä antamatta.
Kommentit (106)
Mun 12 ja 9 vuotiaat lapset soitti just mummille ja kertoi millaset villasukat haluaa 🥰
Ymmärrän, aplle elämä on selvästi keskivertoa hankalampaa.
Annan koiran leikkiä niillä hetken ja kun ovat tarpeeksi hajalla, roskiin.
Harmillista, mummot neulovat näitä lapsille ja lapsenlapsille ja ovat iloisia edes siitä että ovat vielä jotenkin hyödyksi ja iloksi toisille. Sitten kirjoitellaan tällaista että villasukat takkaan.
Vierailija kirjoitti:
mitä vikaa villasukissa on? kyllä ne tarpeen ovat, olette tyhmiä.
mun kummitäti tekee meille kuuden hengen perheelle vuoden villasukat. Mä en osaa niitä kutoa. Kaikki saajat käyttää ja tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, mummot neulovat näitä lapsille ja lapsenlapsille ja ovat iloisia edes siitä että ovat vielä jotenkin hyödyksi ja iloksi toisille. Sitten kirjoitellaan tällaista että villasukat takkaan.
Mummot antais myös videonauhureita ja lankapuhelimia lahjaksi…
Joka vuotinen ongelma, kun minulle tuntemattomat mummelit lähettävät minulle villasukkia lahjana. Oloni on kuin Harry Potterin sedällä, kun kirjeitä pukkasi postiluukusta. Kunpa tuntusin nuo mummelit ja voisin ennen jouolue kertoa heille, etten tarvitse villasukkia.
Rappuun vaan jätät ne esille tekstillä annetaan sukat tarvitsevalle. Menevät heti jollekin. Roskiin ei saa heittää tekstiilejä.
Oikea villa palaa helkutin huonosti, jopa Hesarikin palaa paremmin. Käsin kudotutu villasukat on parhaat talvikumppareissa, tehdastekoisista sukista ei ole mihinkään.
Sisällä viihtyvillä ei ole käyttöä villasukille 🙄
Jos teillä ei ole käyttöä villasukille, antakaa tarvitseville.
Arvostan villasukkien neulojaa.
Niitä on mukava saada.
Oma projektinsa valmistaakin.
Kannattaisiko asiasta vaikka mainita näille mummeleille? Että älkää suotta kutoko. Naurettavaa vaahdota asiasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan alle 55 v ei oikeasti halua edes pehmeitä paketteja. Kuka tietää toisen vaatemaun?
Villasukkaan ei liity mikään vaatemaku. Villasukka on villasukka ja sellaisia tarvitsee aina.
Lähettäkää kaikki villasukat mulle <3 En käytä ollenkaan tavallisia :D
Nyt otatte ne kaikki villasukat vastaan ja lähdette pakkasilla villasukkakävelylle (kts. netistä). Se piristää ja tuntuu ihanalta jaloissa. On myös trendikästä
Onko SPR:n kontti tai vanhainkoti tuttuja? Sinne vaat viet ja joku iloitsee. Myös tori.fi:ssä voi antaa ilmaiseksi.
Villasukat lahjana on loukkaus. Se on haistatus lahjan saajalle.
Kaikki sukat joita on saatu ei todellakaan ole mitään villasukkia.
Ovat jostain kutittavasta eikä todellakaan lämmittävästä muovikuidusta tehtyjä.
Ei sellaisilla tee mitään.
P.skapuhetta että jossain kumppareissa lämmittäisivät :D
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja minä tungen vihreät kuulat perseeseeni!
Tilaa nyt hyvä ihminen itsellesi anaalikuulat, niin ei tarvitse karkeilla leikkiä.
Toimii myös saunan sytykkeenä.