Tulen heittämään myös tänä jouluna kaikki villasukat roskikseen
Eli yhtä hyvin te mummot voitte olla niitä antamatta.
Kommentit (106)
Mulla on 48 paria villasukkia. Muutama pari saatu lahjaksikin, suurimman osan ostanut tai kutonut itse.
Aina mieluinen lahja :)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko asiasta vaikka mainita näille mummeleille? Että älkää suotta kutoko. Naurettavaa vaahdota asiasta täällä.
On sanottu, mutta kun neulojan on pakko päästä pätemään kuinka on hyvä ihminen, kun lahjoja antaa ja kuinka on tuskalla ja vaivalla ne väsännyt..!
Kaikki villasukkavihaajat: tiedättekö että moni vanhus joka on laitoshoidossa/kotihoidossa ilman omaisia, HAAVEILEE villasukista. Heillä on kylmät jalat ja huono verenkierto.
Voisitteko lahjoittaa mieluummin ne sukat vanhuksille kuin heittää roskiin. Joku (teidän läheinen) on ne sukat todennäköisesti rakkaudella teitä ajatellen tehnyt. Siksi on haaskuuta heittää roskiin tai takkaan niitä.
Noita villasukkia saa vanhuksille kunnan vanhustyön kautta lahjoitettua.
Onhan se tietysti surkeaa, ettei aloittaja koskaan saa muita joululahjoja kuin yhdet villasukat. Älä katkeroidu vaan yritä olla kiltimpi ja ystävällisempi. Ehkä jonakin jouluna joku muukin kuin mummo antaa sinulle joululahjan. Tai sitten käy niin, että mummokaan ei enää anna lahjaa, etkä saa jouluna yhtään mitään.
Hohhoijaa. Yksinäinen mummo 80v haluaa ilahduttaa ja olla hyödyksi ja kertoa rakastavansa antamalla villasukat lahjaksi. Kyllä minä niin mieleni tästä pahoitan että varmasti kerron mummolle miten p aska lahja villasukat ovat ja itkupotkuraivareissa heitän sukat saunan pesään kun ei tilannut netistä vaikka lahjakorttia Zalandolle. Provo tää oli mutta todella ankea sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki villasukkavihaajat: tiedättekö että moni vanhus joka on laitoshoidossa/kotihoidossa ilman omaisia, HAAVEILEE villasukista. Heillä on kylmät jalat ja huono verenkierto.
Voisitteko lahjoittaa mieluummin ne sukat vanhuksille kuin heittää roskiin. Joku (teidän läheinen) on ne sukat todennäköisesti rakkaudella teitä ajatellen tehnyt. Siksi on haaskuuta heittää roskiin tai takkaan niitä.
Lähes mitkä tahansa muut sukat lämmittää paremmin kuin jotkut ”villasukat”.
Samaa mieltä. Meillä lapsilla kauheat määrät Villasukkia eikä niillä tee mitään :( miksei kukaan kudo mieluummin lapasia?? Ne olisi paljon käytännöllisempiä.
Mä laitan eteenpäin jollekin eläinsuojelutaholle, ottavat mieluusti omiin myyjäisiinsä tai fb-kirppikselle. Sekä villasukat että muun itselle tarpeettoman.
Mitä täällä nyt taas tapahtuu? Villasukathan on tosi ihanat. Glögi käteen, viltti päälle ja villasukat jalkaan. Ja tosiaan, kaupasta ei oikein saa kunnollisia villasukkia. Itse kudotut on parhaat ja ainoa vaihtoehto.
On se elämä joillekkin niin kovin vaikeaa. Kaikesta pitää valittaa.
Toivottavasti ap:lla ja muilla hänen kaltaisillaan "ihmisillä" ei ole lapsia. Joidenkin ihmisten ei vain pitäisi saada lisääntyä.
voisitte sentään olla kohteliaita kun joku vähistä varoistaan kumminkin jotain teille paskiaisille antaa vaikka ette sitä ansaitse.
Tykkään villasukista, nytkin jalassa rivitaloasunnossa, koska viileää täällä.
Itsepalvelukirppiksellä tänään katselin, että joku myy edullisesti uusia villasukkia. En tällä kertaa ostanut.
Mikään muu sukka ei lämmitä niin hyvin kuin villasukka. Nyt mulla on jalassa villasukat ja joskus kahdet villasukat päällekkäin, yölläkin pidän villasukkia ja lenkkariin laitan villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu sukka ei lämmitä niin hyvin kuin villasukka. Nyt mulla on jalassa villasukat ja joskus kahdet villasukat päällekkäin, yölläkin pidän villasukkia ja lenkkariin laitan villasukat.
Villasukka villasukka villasukka.
Mitä tapahtuu kun sen sanoo tarpeeksi monta kertaa? Joku neuloosi-neuroosissa oleva väsää sulle niitä vähän lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja minä tungen vihreät kuulat perseeseeni!
Tilaa nyt hyvä ihminen itsellesi anaalikuulat, niin ei tarvitse karkeilla leikkiä.
Sillon herkkupeppu kun niin makiasta tykkää XD
Vierailija kirjoitti:
Sisällä viihtyvillä ei ole käyttöä villasukille
Minä käytän kyllä pääasiassa sisällä. Ylipolven sukat on ihana laittaa saunan jälkeen jalkaan.
Monet käyttävät villasukkia sisällä ja yölläkin, vaikka sisällä olisi 25 astetta. Villasukka on hygieeninen itsestään puhdistuva materiaali.