Tulen heittämään myös tänä jouluna kaikki villasukat roskikseen
Eli yhtä hyvin te mummot voitte olla niitä antamatta.
Kommentit (106)
Todellakin tämä. Voisitteko jo nyt LOPETTAA sen kutomisen, mummelit. Kiitos.
Jep! Ja minä tungen vihreät kuulat perseeseeni!
Villasukka-hullu on taas linjoilla!
Voitte lähettää ne kamalat sukat vaikka Afrikan lapsille 😁
Kaikenlaisia sekopäitä sitä liikkuukin vapaalla.
Kukaan alle 55 v ei oikeasti halua edes pehmeitä paketteja. Kuka tietää toisen vaatemaun?
Ja tätä vielä yläpeukutetaan?
Lahjahevosen suuhun ei ole katsomista.
Na voi lahjoittaa pelastusarmeijaan tai heittää UFFin laatikoihin. Lahjoittaa naapureille tms.
Multa lähtee viime vuoden lahjasukat tänä vuonna eteenpäin toisille lahjoiksi.
Joo en todellakaan halua mitään savupirttiaikojen kansallismuistoja joita ne sukat on.
olettepa epäkohteliaita ette ansaitsisi kun selkäänne! toivottavasti saatte risuja niin mummo voi piiskata teidät pahat kakarat!
Vierailija kirjoitti:
Voitte lähettää ne kamalat sukat vaikka Afrikan lapsille 😁
Viekää ne kirpputorille ,Patmos keräykseen ,Näin teette hyvän työn tarvitseville.
mitä vikaa villasukissa on? kyllä ne tarpeen ovat, olette tyhmiä.
Mulla on villasukat jalassa nytkin ja asun uudessa kerrostalossa enkä missää savupirtissä metsän keskellä. Kiva pitää ja tykkään saada lahjaksi. Ja olen alle 55v. :D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan alle 55 v ei oikeasti halua edes pehmeitä paketteja. Kuka tietää toisen vaatemaun?
Mä otan mielelläni mummojen kutomat sukat vastaan. Usein ne kysyykin väritoiveita. Ennen vihasin pehmeitä paketteja, mutta nyt suorastaan toivon niitä.
Sukkia ja välihousuja kuluu lenkeillä paljon. Kiva laittaa ehjät ja kauniit sukat jalkaan.
T.32v
Oon 35 ja neulon sukkia ym lahjaksi. Onneksi lähipiirissäni ei ole tuommoisia villasukka-vihaajia. Kaikki lahjat on lahjansaajien omia toiveita. Neulominen hoitaa mielenterveyttä.
5 / 5
Sama. Paitsi että meillä heitetään takkaan. Villa palaa hienosti.