Tuijotatteko ihmisiä?
Joskus huomaa, että joku tuijottaa pitkään. Varmaankin negatiivisessa mielessä :D.
Kommentit (8)
Varmaan tuijotan monestikin, en julkisilla paikoilla viitsi näprätä kännykkääkään, koska selailen lähinnä AV:ta. Samalla kun katselen ympäristöä katselen myös ihmisiä, yritän kuitenkin välttää tuijottamista. Itse ahdistun, jos joku tuijottaa ja mietin, että mitäköhän ajattelee minusta.
Mua ärsyttää se tuijottaminen. Jotkut ihmiset tuijottaa ravintoloissa, odotushuoneissa, kävelylenkillä toisten pihoille, ajavat melkein ojaan autolla jos näkevät jotain mielenkiintoista.
En tuijota.
En tietoisesti tuijota. Välillä saattaa jäädä näkö päälle, ja yhtäkkiä havahtuu siihen että tuijottaa jotai ihmistä ihan ajatuksissaan. En myöskään pidä siitä että mua tuijotetaan.
Kivan, kauniin ja persoonallisen näköisiä ihmisiä tuijotan.
Katselen ihmisiä joo. En oikeastaan itse ahdistu jos joku minua katselisi. En itse koskaan mtn negatiivista ajattele, jollei käynnissä ole joku nega-tapahtuma ( tappelut yms).
Harvoin kukaan tuijottaa negatiivisessa mielessä!! Juur päinvastoin :)
Minä tuijotan kaikkia sillä katseen poiskääntäminen on minusta henkistä väkivaltaa
Ennen kuljin selkä suorassa ja katsoin silmiin vastaantulijoita ja huomioin heistä lähes jokaisen, välillä jopa hymyilin. Nykyään kuljen katse maassa ja välttelen vastaantulijoiden katseita. Minusta tuntuu että heistä jokainen katsoo minua halveksuen, siksi välttelen heidän katseitaan.