Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ottaisin VAIN valkoisen kumppanin" :(

Vierailija
17.02.2015 |

Kuulin tuon lauseen entiseltä ystävältäni ja tulin surulliseksi. Todellinen, aito rakkaus ei ole rasistista! Tähänkö todella on tultu kaiken rasismivouhotuksen myötä? Ei rakkaus katso ihonväriä! Rakkaus on rakkautta. En olisi uskonut että ihminen, jota pidin ystävänäni, onkin rasisti ja olen syvästi pettynyt :( En voi enää jatkaa ystävyyttämme. Ei kai ihmiset yleensä ajattele noin rasistisesti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään rasistista.

Vierailija
2/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ihonvärillä mitään merkitystä, kulttuurilla josta ihminen tulee, sen sijaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ottaisin vain mustan kumppanin, koska en pidä valkoisia miehiä viehättävinä. Se ei ole rasistista vaan makuasia

Vierailija
4/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmisillä on muitaki kriteerejä kumppanin valinnassa. Minä en voisi seurustella juopon, nistin, kaljun, rikkaan, itsekeskeisen, iso nenäisen tai naisen kanssa esimerkiksi.

Vierailija
5/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rasistista sanoa että ottaisi vain valkoisen :( -ap

Vierailija
6/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:40"]Mä taas ottaisin vain mustan kumppanin, koska en pidä valkoisia miehiä viehättävinä. Se ei ole rasistista vaan makuasia
[/quote]
Miksi alapeukut?

Vierailija
7/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jotkut eivät vain pidä tummaihoisia/aasialaisia hyvännäköisinä.

Vierailija
8/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:43"]Onhan se rasistista sanoa että ottaisi vain valkoisen :( -ap
[/quote]

Entä jos ystäväsi olisi sanonut, että ottaisi vain kaljun miehen

Vierailija
9/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joillekin ulkonäkö on tärkeää ja ehkäpä ei vaan pidä tummasta ihosta (pikkuasia kyllä minun mielestä, mutta ei ehkä hänen mielestään)?

Ja kyllähän ihmisiä yleensä miellyttää samannäköiset ihmiset kuin ne, joita on lapsesta asti nähnyt. Ulkomaalaiset näyttää niin vierailta (heidän ulkonäköönsäkin kyllä tottuu ajan myötä).

Tai voihan hän olla rasistikin. Minunkin lähipiirissä olen huomannut kaikenlaisia mielipiteitä, joita en olisi odottanut.

Vierailija
10/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti ajattelee... Moni suomalainen ottaisi mielummin suomalaisen, työttömän, vähän viinaan menevän kumppanin kuin hyvin koulutetun, työtä tekevän, rakastavan, ulkomaalaisen/tummaihoisen kumppanin.. On se vaan edelleen niin syvällä meissä se rasismi ja "tuntemattoman pelko"... sitähän se on.

Vierailija
11/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, saa kivittää! Musut sen varmaan ihan konkreettisesti tekisivätkin.

Vierailija
12/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:46"]

Kyllä valitettavasti ajattelee... Moni suomalainen ottaisi mielummin suomalaisen, työttömän, vähän viinaan menevän kumppanin kuin hyvin koulutetun, työtä tekevän, rakastavan, ulkomaalaisen/tummaihoisen kumppanin.. On se vaan edelleen niin syvällä meissä se rasismi ja "tuntemattoman pelko"... sitähän se on.

[/quote]

Höpsis! Sillä ei ole mitään tekemistä rasisimin kanssa. Jos minua ei tummat miehet kiihota niin miksi pakottaisin itseni sellaisen kanssa olemaan?

Vierailija
13/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:40"]Mä taas ottaisin vain mustan kumppanin, koska en pidä valkoisia miehiä viehättävinä. Se ei ole rasistista vaan makuasia [/quote] Miksi alapeukut?

[/quote]

Suomalaiset miehet ei kestä että joku maahamuuttaja vie sut(kin) pois markkinoilta. Heiltä varmaan alapeukut tulleet ;)

Vierailija
14/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tahdo tummaihoista miestä. En vain pidä heitä viehättävinä siinä mielessä. Tämä ei tee minusta rasistia. En mä halua kaljuakaan miestä.

Vierailija
15/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ottaa aasialaisen naisen tai latinon.

Vierailija
16/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rasistista on jos ei pidä tummaa ihonväriä seksikkäänä? Ulkonäkökriteeri siinä missä lihavuus, kaljuus, lihaksikkuus jne jne. Minulla on monia tummaihoisia kavereita, mutta en voisi seurustella heidän kanssaan koska ihonväri on niin suuri turn off

Vierailija
17/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sinä olet rasisti, kun tuolla tavalla saarnaat ulkomaalaisten paremmuudesta ja yleistät suomalaiset työttömiksi juopoiksi! Rasismia !!

Vierailija
18/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:39"]

Mulle ei ole ihonvärillä mitään merkitystä, kulttuurilla josta ihminen tulee, sen sijaan on.

[/quote]

Jep, siksi haluankin suomalaisen miehen.

Vierailija
19/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:48"]

[/quote]

Höpsis! Sillä ei ole mitään tekemistä rasisimin kanssa. Jos minua ei tummat miehet kiihota niin miksi pakottaisin itseni sellaisen kanssa olemaan?

[/quote]

Koska harvoin sitä rakastuu omaa makua täydellisesti vastaavaan... Järki-ihminen pitää vaihtoehdot avoimena ja rakastuu ihmiseen, ei ihonväriin tai sixpackiin. 

Ei minulla olisi värillä väliä, kulttuurilla taas olisi paljon isompi merkitys. Kulttuurin puolesta olisi aika sama rakastuisinko tummaihoiseen amerikkalaiseen vai punatukkaiseen skottiin verrattuna vaikka afrikkalaiseen masaihin tai lähi-idästä muuttaneeseen muslimiin.

Vierailija
20/37 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa liittyä rasistisuuteen, muttei välttämättä. Itselläni oli kaveri joka ei halunnut tummaihoista miestä, ja kun itse menin naimisiin tummaihoisen miehen kanssa, katkaisi ystäväni välit kanssani. Sääli koska olimme olleet parhaita ystäviä ekaluokalta lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi