+65 naista, kokemuksia
Olen onnistunut virittelemään sutinaa yhden leski rouvan kanssa ja tavoitteena olisi päästä häntä hellimään huomenna...
Lähinnä mietityttää pitäisikö hommata jotain liukkaria vai vieläkö luonnostaan kostuu...
Lisäksi mietityttää pitävätköhän vanhemmat naiset suu seksistä ja arvaakohan uskaltaa koittaa antaa vai pitääkö pervona.
Kokemuksia palstalaisilla
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ota varmuudeksi liukkaria. Ja kyllä jokainen nainen suuseksistä pitää! Ei ole iästä kiinni.
Entäs flesu
Ei ole tarvinnut liukkaria jos osaa tehdä naisen kanssa muutakin kuin konttaa yli ja kiittää
Joo tarkoitus olisi tehdä parhaani herrasmiehenä hellästi ja rauhallisesti naista lukien, oma tyydytys sivussa...
Jätän liukkarit hankkimatta ja jos ei kostu, niin sitten seuraavalla kertaa mukaan...
Tarkoitus olisi vakkari paikka "salaisena" ystävänä, kun hän pelkää juoruja...
AP
Vierailija kirjoitti:
Joo tarkoitus olisi tehdä parhaani herrasmiehenä hellästi ja rauhallisesti naista lukien, oma tyydytys sivussa...
Jätän liukkarit hankkimatta ja jos ei kostu, niin sitten seuraavalla kertaa mukaan...
Tarkoitus olisi vakkari paikka "salaisena" ystävänä, kun hän pelkää juoruja...
AP
Sylkeä peliin silleen hienovaraisesti kämmenpohjassa, ei porkkityyliin räkäroikutuksia. Sylki toimii hyvin liukkarina.. 😛
Jos olet mies et tarvitse liukkaria. Jos olet poika ota rukkanen mukaan.
Oma vaimo on 65-vuotias eikä tarvitse liukkaria. En tiedä, voiko yleistää muihin samanikäisiin. Pitää myös oraalisesta niin antavana kuin saavana osapuolena. Meillä onkin se kuvio mukana joka kerran, kun meillä on seksiä. Ja seksiä nykyisin 2-3 kertaa viikossa.
Kyllä nainen hoitaa itse liukkaria jos tarvitsee,
Ois aika noloa miehelle kun ois tuubi kourassa ja nainen ois ihan märkä
"Olen onnistunut virittelemään sutinaa yhden leski rouvan kanssa ja tavoitteena olisi päästä häntä hellimään huomenna..."
No, miten kävi, oliko teillä vaatteeton hellittelyhetki?
Vierailija kirjoitti:
"Olen onnistunut virittelemään sutinaa yhden leski rouvan kanssa ja tavoitteena olisi päästä häntä hellimään huomenna..."
Päästin kissan ulos
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin meni, ensin kahvit ja muutama tunti rupattelua ja näytti siltä, että muuta ei luvassa vielä tällä kertaa ja painostaa en halunut, koska näytti vielä jonkin verran surevan.
Eteisessä, kun tein lähtöä, niin lähtö halien aikana leskellä aukesi lukot ja asia eteni maaliin jouhevasti.
Liukkaaksi tuli ja ei halunut/kehdannut vielä suu seksiin saamiseen, ihan lämmin ja rauhallinen akti ja molemmat saivat tyydytystä. Ei mitää jätti järisytettävää, mutta se oli meidän ensi kerta ja varmasti tunnelma vielä vapautuu, kunhan luottamus ja muu kehittyy...
Ensi viikolla uusinta...
T.AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin meni, ensin kahvit ja muutama tunti rupattelua ja näytti siltä, että muuta ei luvassa vielä tällä kertaa ja painostaa en halunut, koska näytti vielä jonkin verran surevan.
Eteisessä, kun tein lähtöä, niin lähtö halien aikana leskellä aukesi lukot ja asia eteni maaliin jouhevasti.
Liukkaaksi tuli ja ei halunut/kehdannut vielä suu seksiin saamiseen, ihan lämmin ja rauhallinen akti ja molemmat saivat tyydytystä. Ei mitää jätti järisytettävää, mutta se oli meidän ensi kerta ja varmasti tunnelma vielä vapautuu, kunhan luottamus ja muu kehittyy...
Ensi viikolla uusinta...
T.AP
Hieno juttu. Hidas eteneminen on varmaankin paras tapa tässä tapauksessa. Mahtavasti onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Päästin kissan ulos
Tämä palauttaa mukavasti muistoja niistä kaukaisista vuosista, kun lapseni olivat vielä pieniä. Kun hekin oppivat puhumaan opetellessaan uuden sanan tai ilmauksen, sitä sitten toisteltiin aamusta iltaan. Iahn niin kuin täälläkin.
Ota varmuudeksi liukkaria. Ja kyllä jokainen nainen suuseksistä pitää! Ei ole iästä kiinni.