Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiertopaiva 20 ja ehkaisy unohtui, mahdollisuudet raskauteen?

Vierailija
17.02.2015 |

Kiertoni on suhtkoht saannollinen 28 paivaa. Mutta viimeisen puolen vuoden aikana ollut niin 27 paivan kiertoja kuin 33 paivankin kiertoja mut viime kuussa ainakin oli taas ihan tasan se tuttu 28 paivaa.

Ehkaisy unohtui eilen, kun oli kp 20 meneillaan ja en ajatellut edes jalkiehkaisya kun nain loppupaassa kiertoa mennaan ja eikos sen ovulaation olisi pitanyt tapahtua jo 5 paivaa sitten?

Onko kellaan kokemusta? Ei kai tassa kovin suuria mahdollisuuksia ole raskauteen?
Muutenkin vatsaa kolotti viime viikonlopussa, joten eikohan se ollut se ovulaatio silloin. Ainoa mika on, etta olen edelleen yhta marka kuin ovulaation aikoihin, tata jatkunut jo yli viikon, etta vaikea ainakaan limoista paatella mitaan.

Ja ei tarvitse tulla vittuilemaan tanne tai antamaaan epa-asiallisia vastauksia, kiitos :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:47"]

Mä tulin vahingossa raskaaksi tammikuussa kp 25.. ja 5 päivän päästä piti alkaa kuukautiset, ajattelin että ei oo mitään hätää ja hitto, tässä sitä ollaan raskaana, menossa keskeytykseen :(

[/quote]

Miten sä voit keskyttää kun olet itse tietoisesti tuon aiheuttanut?!

Vierailija
2/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:47"]

Mä tulin vahingossa raskaaksi tammikuussa kp 25.. ja 5 päivän päästä piti alkaa kuukautiset, ajattelin että ei oo mitään hätää ja hitto, tässä sitä ollaan raskaana, menossa keskeytykseen :(

[/quote]

Miten sä voit keskyttää kun olet itse tietoisesti tuon aiheuttanut?!
[/quote]

Hah, kyllä se ihan vahinko oli, meillä käytössä ollut vuosia keskeytetty yhdyntä kuten nytkin. Ainut kerta kuussa ja luulin olevani "selvillä vesillä", mitään ei aiemmin ole vuosiin käynyt.
Olen mielenterveyspotilas jolla paljon ikäviä perinnöllisiä sairauksia, jonka käytös on välillä sekavaa, käytössä lääkkeet jotka hyvin todennäköisesti jo nyt vahingoittaneet sikiötä. haluatko tosiaan että pidän lapsen? Koska itse koen että se ei ole hyvä juttu niin sinäkö olet sitä mieltä että se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehkäisy noin vaan unohdu. Mene nyt hakemaan se jälkiehkäisy, vitun idiootti.

Vierailija
4/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittaa nämä ehkäisyä käyttämättömät, jotka auliisti kuvailevat valkovuotonsa koostumukset ja seksielämänsä täysin vieraille ihmisille internetissä. Yök yök yök yök yök.

Vierailija
5/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 14:36"]

Jotenkin huvittaa nämä ehkäisyä käyttämättömät, jotka auliisti kuvailevat valkovuotonsa koostumukset ja seksielämänsä täysin vieraille ihmisille internetissä. Yök yök yök yök yök.

[/quote]

Naura vaan rauhassa. Muakin huvittaa nää jotka aukaisee nama keskustelut vaikka allottaa.

Vierailija
6/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se mahdollista on, mutta tapauksessasi todella epätodennäköistä.

Vierailija
8/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy.

Vierailija
9/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio ei aina tapahdu samana kiertopäivänä, esim flunssa, stressi voivat lykätä sitä. epätodennäköistä mutta mahdollista.

Vierailija
10/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkiehkaisyn olen kerran ottanut, ja se sekoitti kiertoni ihan taysin yli puoleksi vuodeksi. Mielellan en niita vetaisi turhan takia ja jos kerta kp20 on jo erittain erittain epatodenmukainen paiva tulla raskaaksi niin eikohan sita nyt vaan voi luottavaisin mielin menna eteenpain?

Flunssa mulla oli silla viikolla kun ovulaation olisi pitanyt tapahtua, oli hiukan lampoa ja kurkkuun sattui ja pelkasin poskiontelontulehdustakin mutta lepailin pari paivaa niin meni sekin ohi.. toivotaan ettei sitten vaikuttanut ovulatioon.

ap

Vierailija
11/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovulaatio yleensä kp 20, noin 34 päivän kierto. Riippuu siis täysin siitä ovulaation ajankohdasta, toivotaan parasta.

Vierailija
12/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin juuri, ja ovulaatio tapahtui tässä kierrossa todennäköisesti kp 20... eli hyvin on mahdollista, jos on vähänkään pidempi kierto. Äkkiä vaan jälkiehkäisyt jos ei ole toivottua.

Vierailija
13/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä raskaudessa vauva sai alkunsa kierron 19. päivän jälkeen. Ei ollut seksiä ennen sitä sillä kierrolla. Minulla on säännöllinen 28 kierto. Eli on mahdollista! Nyt odottamassani raskaudessa lapsi on saanut alkunsa kierron 16. päivästä eteenpäin jossain vaiheessa.

Vierailija
14/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kierto on sekaisin puoli vuotta. Eitoivottu lapsi vastuullasi 18 vuotta ( eikä se siihen lopu)

Vierailija
15/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:37"]

Se kierto on sekaisin puoli vuotta. Eitoivottu lapsi vastuullasi 18 vuotta ( eikä se siihen lopu)

[/quote]

Eikä se aborttikaan ole mukava päätös tehtäväksi.

Vierailija
16/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kp 22/28 täyttää tänä vuonna 12 v. Ihana poika onkin ja onnellinen olen siitä että aikoinaan silloin tämä vahinko tapahtuikin vaikka niin kuvittelin ettei nyt millään voi olla mahdollista.. :)

Vierailija
17/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 13:47"]

Mun kp 22/28 täyttää tänä vuonna 12 v. Ihana poika onkin ja onnellinen olen siitä että aikoinaan silloin tämä vahinko tapahtuikin vaikka niin kuvittelin ettei nyt millään voi olla mahdollista.. :)

[/quote]

älä nyt viitti, apua :(
Tapahtuiko tuossa kuussa jotain joka olis voinut muutta kiertoa, stressiä, flunssaa?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän