Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi vai sinkku?

Vierailija
17.02.2015 |

Olen 15-vuotias tyttö. Olen ollut poikaystäväni kanssa 1,5 vuotta yhdessä, ja hän otti tässä lähiaikoina seksin esille. Hän sanoi, että meidän pitäisi harrastaa seksiä (olen siis neitsyt). Ajatus ahdistaa minua, ja vaikka rakastan poikaystävääni todella paljon niin en tiedä mitä tehdä.. Hän sanoi, että jos hän ei saa minulta, hän jättää minut...Säikähdin tätä todella paljon, ja mietin että pitäisikö minun todella menettää hänelle neitsyyteni.. Luotan häneen 100% , mutta siltikin ajatus ahdistaa..Hänen lähellään on turvallinen olla yms..

Auttakaa minua ja kertokaa!!:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä menetä neitsyyttäsi pojalle joka painostaa sinua siihen noin. Neitsyys kannattaa menettää suhteessa missä sinua arvostetaan ja rakastetaan ja saat edetä omaa tahtiasi rauhassa. Arvosta itseäsi, niin et kadu valintojasi aikuisena. Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta seksiä. Sinua selkeästi painostetaan. Sanotaan, että siinä vaiheessa kun OMAT halut on kovempia kuin pelot, voisi olla valmis :) tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain jättää minut, enkä kestä sitä... olemme olleeet jo niin kauan yhdessä ja rakastan häntä niin paljon... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä