Pissikset latailee iphoneja mäkkäreissä
Kommentit (16)
Ne ei haluu mennä himaa, ku siel odottaa sun kaltainen pirttihirmu.
Niitä vaivaa puhelimen paskat akut jotka ei kestä kuin tunneissa mitattavia aikoja jos vähänkin käyttää.
Ei ne oo mun pissiksiä vaan teidän?
Älypuhelinten akut tyhjenee aika nopeasti. Varmaan se vaivaa.
Koulussa vissiin ladataan myös, ehkä vanhemmat on neuvoneet säästämään? Ja tietty, eihän se virta riitä koko päivää kun nettaillaan.
Siis ei kauheet! Mul niiq on akku ihan just loppu ja pitää päästä instaan!
5 prosenttia netin käyttäjistä tuottaa kaiken vihapuheen nettiin. Oletko sinä pissis? Miksi nimittelet toisia?
Viidesluokkalaisella värisee whatsapp aamukahdeksasta puoleenyöhön. Miten se virta riittäisi jollei lataa vähän väliä.
Miksi heti nuoret ovat pissiksiä jos heillä on iphone? Minullakin on iphone, ainoa puhelin joka on kunnolla toiminut. Samsungit, lumiat ja kaikki ovat tavalla tai toisella hajonneet ja uuden puhelimen olen aina hankkinut uuden puhelimen edellisen korvausrahoilla.
Kaksi vuotta tämä on kestänyt moitteettomasti.
Mä oon ladannut myös abc:llä ja oli tietokoneet ja kaikki pöydällä. Meillä vaan sattumoisin levisi auto ja kännyköistä loppui virrat. Siellä sitten odotettiin apua tuntikausia, onneks levis auto ABC:lle eikä tienvarteen pimeeseen, päästiin ees lämpimään. Kysyttiin kyllä ihan tiskiltä että saadaanko ladata puhelimet.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:23"]Miksi heti nuoret ovat pissiksiä jos heillä on iphone? Minullakin on iphone, ainoa puhelin joka on kunnolla toiminut. Samsungit, lumiat ja kaikki ovat tavalla tai toisella hajonneet ja uuden puhelimen olen aina hankkinut uuden puhelimen edellisen korvausrahoilla.
[/quote]
Mikä taho maksaa korvausrahaa hajonneesta puhelimesta?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:16"]
Koulussa vissiin ladataan myös, ehkä vanhemmat on neuvoneet säästämään? Ja tietty, eihän se virta riitä koko päivää kun nettaillaan.
[/quote]
Mitäs te alapeukutatte, yläkoululainen on kertonut että koulussa lataillaan ja ilmeisesti myös tunneilla saa puhelin olla.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:23"]Miksi heti nuoret ovat pissiksiä jos heillä on iphone? Minullakin on iphone, ainoa puhelin joka on kunnolla toiminut. Samsungit, lumiat ja kaikki ovat tavalla tai toisella hajonneet ja uuden puhelimen olen aina hankkinut uuden puhelimen edellisen korvausrahoilla.
[/quote]
Mikä taho maksaa korvausrahaa hajonneesta puhelimesta?
[/quote]
Vakuutus.
Johan niitä puhelimia saa baarissakin ladata 90-luvun lopussa. Mitä uutta?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:16"]
[/quote]
Mitäs te alapeukutatte, yläkoululainen on kertonut että koulussa lataillaan ja ilmeisesti myös tunneilla saa puhelin olla.
[/quote]
Meillä oli ainakin ihan normaalia että ladattiin puhelimia koulussa.
Mee kysyy