Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissikset latailee iphoneja mäkkäreissä

Vierailija
17.02.2015 |

Mikä niitä vaivaa?!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kysyy

Vierailija
2/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei haluu mennä himaa, ku siel odottaa sun kaltainen pirttihirmu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaivaa puhelimen paskat akut jotka ei kestä kuin tunneissa mitattavia aikoja jos vähänkin käyttää.

Vierailija
4/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo mun pissiksiä vaan teidän?

Vierailija
5/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelinten akut tyhjenee aika nopeasti. Varmaan se vaivaa.

Vierailija
6/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa vissiin ladataan myös, ehkä vanhemmat on neuvoneet säästämään? Ja tietty, eihän se virta riitä koko päivää kun nettaillaan.

Vierailija
7/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kauheet! Mul niiq on akku ihan just loppu ja pitää päästä instaan!

Vierailija
8/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 prosenttia netin käyttäjistä tuottaa kaiken vihapuheen nettiin. Oletko sinä pissis? Miksi nimittelet toisia?

Vierailija
9/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidesluokkalaisella värisee whatsapp aamukahdeksasta puoleenyöhön. Miten se virta riittäisi jollei lataa vähän väliä.

Vierailija
10/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heti nuoret ovat pissiksiä jos heillä on iphone? Minullakin on iphone, ainoa puhelin joka on kunnolla toiminut. Samsungit, lumiat ja kaikki ovat tavalla tai toisella hajonneet ja uuden puhelimen olen aina hankkinut uuden puhelimen edellisen korvausrahoilla.
Kaksi vuotta tämä on kestänyt moitteettomasti.

Vierailija
11/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ladannut myös abc:llä ja oli tietokoneet ja kaikki pöydällä. Meillä vaan sattumoisin levisi auto ja kännyköistä loppui virrat. Siellä sitten odotettiin apua tuntikausia, onneks levis auto ABC:lle eikä tienvarteen pimeeseen, päästiin ees lämpimään. Kysyttiin kyllä ihan tiskiltä että saadaanko ladata puhelimet.

Vierailija
12/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:23"]Miksi heti nuoret ovat pissiksiä jos heillä on iphone? Minullakin on iphone, ainoa puhelin joka on kunnolla toiminut. Samsungit, lumiat ja kaikki ovat tavalla tai toisella hajonneet ja uuden puhelimen olen aina hankkinut uuden puhelimen edellisen korvausrahoilla.
[/quote]

Mikä taho maksaa korvausrahaa hajonneesta puhelimesta?

Vierailija
13/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:16"]

Koulussa vissiin ladataan myös, ehkä vanhemmat on neuvoneet säästämään? Ja tietty, eihän se virta riitä koko päivää kun nettaillaan.

[/quote]

Mitäs te alapeukutatte, yläkoululainen on kertonut että koulussa lataillaan ja ilmeisesti myös tunneilla saa puhelin olla.

Vierailija
14/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:23"]Miksi heti nuoret ovat pissiksiä jos heillä on iphone? Minullakin on iphone, ainoa puhelin joka on kunnolla toiminut. Samsungit, lumiat ja kaikki ovat tavalla tai toisella hajonneet ja uuden puhelimen olen aina hankkinut uuden puhelimen edellisen korvausrahoilla.
[/quote]

Mikä taho maksaa korvausrahaa hajonneesta puhelimesta?
[/quote]
Vakuutus.

Vierailija
15/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan niitä puhelimia saa baarissakin ladata 90-luvun lopussa. Mitä uutta?

Vierailija
16/16 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 12:16"]

[/quote]

Mitäs te alapeukutatte, yläkoululainen on kertonut että koulussa lataillaan ja ilmeisesti myös tunneilla saa puhelin olla.
[/quote]
Meillä oli ainakin ihan normaalia että ladattiin puhelimia koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän