Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE lopettaa sannikan ohjelman

Vierailija
24.11.2021 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannikka vain siirtyy A-studioon toimittajaksi. Ohjelman lopettaminen on ollut tiedossa jo pitkään.

Vierailija
2/3 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lukisitte tuon jutun ekana.

Ohjelman tuottaja Ville Kolari kertoo siinä, että asia oli päätetty JO KESÄLLÄ.

"Tämä on ollut tiedossa kesästä saakka ja siitä asti on kehitetty uutta ohjelmaa. Tämä on ihan normaalia ohjelmankehitysprosessia, Kolari kertoo.

Kolari vakuuttaa, ettei lopetuspäätös liity viime viikonloppuna puhjenneeseen kohuun. Myös Marja Sannikka itse on ollut tietoinen ohjelmansa päättymisestä."

Olen itse ollut toimittajana Ylessä kolme vuosikymmentä ja ollut juontamassa ja tuottamassa kahta eri ohjelmaa, nekin lopetettiin muutaman vuoden jälkeen. Hyvin harva ohjelma jatkaa vuosikymmeniä, tuo on normaalia ohjelmistosuunnittelua, että ohjelmapaikat vaihtuvat, formaatteja ja nimiä rukataan, tuottajatkin vaihtuvat.

Siitä ei kannata vetää sen kummempia johtopäätöksiä. IL vaan tuli kysyneeksi asiaa nyt.

Itse olin muuten alkuviikosta läsnä yhdessäkin tuottajakokouksessa, jossa Sannikan ohjelmaa kyllä kiiteltiin tärkeän asian käsittelystä, mutta oltiin sitä mieltä, että se konflikti olisi pitänyt tietää paremmin etukäteen, ei ollut keskustelijoille välttämättä täysin reilu tilanteena. Isompaa moitetta ei todellakaan esitetty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannikka vain siirtyy A-studioon toimittajaksi. Ohjelman lopettaminen on ollut tiedossa jo pitkään.

Onko Sannikkaa näkynyt A-studiossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi