Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä ketään kenellä ei ole verkkopankkitunnuksia? saatko arkiset asiat hoidettua ilman?

Vierailija
24.11.2021 |

melkein kaikki palvelut on netissä ja vahvan tunnistautumisen takana. Vieläkö löytyy niitä jotka eivät ole lähteneet mukaan? itse olen huomannut,että oli aika jolloin palvelut parani nettiasioinnin myötä, mutta nykyisin kaikki hoidetaan netissä ja palvelut on alkaneet tökkimään. Moni asia olisi nopeammin hoidettu vanhanajan asioinnilla ihan face to face tai puhelimitse.
Palvelumaksut ym. nousee, vaikka asiakas hoitaa osan ns.toimisto töistä itse ja täyttää lomakkeet,ja ohjelmisto käsittelee automaattisesti lomakkeita. Monia hakemuksia ym. joutuu korjailemaan ja siinä tilanteessa ei meinaa saada asiakaspalvelua missään. Virheet kuitataan ohjelmisto ym.virheillä, tai vika on asiakkaan joka käytti nettipalvelua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa on elämä ilman tunnuksia. Vasta lapset 18v ja 16v saivat ja heidän tunnuksista on ollut jo paljon hyötyä mm kela, osoitteenmuutos, lääkereseptien tarkistus. Ennen asioiden hoito oli hankalaa ilman tunnuksia.

Vierailija
2/2 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Kävin atk-kurssit, jossa kävi myös yhteistyössä oman pankkini edustaja, ja sain laskujeni maksun sujumaan, kun sain ne verkkopankkitunnukset. No eipä mennyt kauaakaan, kun systeemi muuttui, ja nyt pitäisi olla älyluuri ja osata varmenteita ja mitä kaikkea.

Ei ole luuria, ei nettiyhteyttä puhelimella, muuta kuin halpa mummosimpukka (muuta en osaa käyttää), mies hoitaa laskut ja mä maksan käteisellä rahat kouraan. Anoppi hoitaa kiejekuorisysteemillä laskunsa, oisko Nordeassa vielä se mahdollsuus, en muista minkä pankin asiakas on. Mies aina hakee hänelle uusia kuoria.

Eipähän tässä ainakaan joudu huijareiden ansoihin, kun ei osaa muuta kuin av-palstailla, surffailla ja pasianssia pelata ja jotain kurssilla opittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi