Älkää vauvakuumeiset nelikymppiset naiset hankkiko lasta kenen tahansa kanssa!
Tekee pahaa seurata tilannetta. Nelikymppinen, ilmeisesti vauvakuumeinen nainen tuli raskaaksi heti uudessa suhteessa, vain parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Mies on sellainen, jonka kanssa ei missään tapauksessa olisi pitänyt lisääntyä. Jokainen miehen tunteva tietää tämän, ja nainenkin olisi saanut tämän selville, jos olisi malttanut seurustella ensin hieman pidempään. Miehellä on pahoja mielenterveysongelmia, kuten puolella hänen suvustaan, mutta hän on ajoittain myös työkykyinen. No erohan tälle parille tuli jo ennen vauvan syntymää. Nyt tämä mies on päättänyt, että haluaa jakaa vauvaa puoliksi, vaikka nainen vastustaa tätä. Entinen pariskunta on rajuissa riidoissa ja mies haukkuu naista ympäriinsä. Oikeasti vauvalle olisi parhainta, että hän näkisi ko. miestä max kaksi kertaa vuodessa tai ei ollenkaan.
Mikä pointti siinä on, että kerron tämän? Jos on ikää ja lapsi pitää saada, hankkikaa hyvät ihmiset (naiset) lapsi yksin! Tai vaikka kumppanuusvanhempana jonkun vastuullisen homomiehen kanssa. Jos edelleen on haaveena ydinperhe, niin odottakaa jumankauta edes vuosi ennen lisääntymistä. Jos Helsingistä löytyy nelikymppinen lapseton sinkkumies, jolla ei ole yhtään pitkää parisuhdetta takana, niin yllätys - miehessä on yleensä jotain pahasti vialla.
Amen.
Kommentit (8)
Kiitos muistuksesta! Oon yli 40-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos muistuksesta! Oon yli 40-kymppinen.
Takana on luja putki rilluvuosisatojen.
Ai minä tein aviomieheni kanssa yli 4-kymppisenä ja ihan mukavasti tässä mennyt taisi miehelläkin O.la vauvakuume ja oli meidän kolmas.
Kyllä se vika on jossain ihan muualla.
Samaa mieltä ap.
Meinasin tehdä lapsen 2 vuoden seurustelun jälkeen sek opään kanssa. Onneksi luoja ei suonut lasta meille. Lapsi olisi ollut miehen 4. Edellisten samalle naiselle saatujen 3 lapsen elatuksen maksaa kela. Tämä selvisi vasta myöhemmin.
Olin valmis maksamaan yksin kaiken lapsesta aiheutuvan kulun. Mikä olisi miehen rooli ollut tuossa... todennäköisesti mun mur haaminen lopulta ja omaisuuteni kavaltaminen lapsen kautta. Siis kuulostaa sairaalta, mutta niin monta kertaa hän tap pojuttujaan raivostuessaan minulle kertoi, että se varmaan oli tavoite...
Lapsen saa yksinkin. Miehen voi löytää myöhemminkin.
..Älkää ainakaan muiden rotujen kanssa !
Miehessä voi olla vikaa, vaikka olisi 10 vuoden parisuhde takana ja lapsia!
Täysin samaa mieltä. Meidän pitäisi myös lakata pitämästä sitä normina, että "kaikki" tekevät lapsen.