Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27v mies ja yksinäisyys naisten suhteen

Vierailija
17.02.2015 |

Minulla ei ole mitään sutinaa mihinkään suuntaan naisten kanssa. Viimeksi olen seurustellut yli vuosi sitten. Kaipaan kovasti läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, mutta en oikein osaa/kehtaa enää tehdä aloitteitakaan kun pakit tulee n. 95% ajasta kuitenkin.

Olen muuten ihan normaali mies, mutta tämä pienoinen yksinäisyys ahdistaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penispumppu hanki

Vierailija
2/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Olet niin nuori että ehdit elämässä vielä paljon kaikenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydykset veteen, ei muuten tapahdu mitään

Vierailija
4/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:07"]

Pyydykset veteen, ei muuten tapahdu mitään

[/quote]

Niinpä, olen sen elämässä oppinut, että mitään ei ilmaseks saa. Ehkä sitä energiaa ja motivaatiota saa parinhakuunkin tässä kevään myötä, kun auringonvalo lisääntyy.

-AP

Vierailija
5/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää alan sun seuralaiseksi! Kunhan oot mua pidempi.

Vierailija
6/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee paljon pakkeja, niin ehkä sinusta välittyy se vähän liikaa, että tarvitset naisten hyväksyntää. Naiset ovat sellaisia, että he pitävät helpoiten miehistä, joilla on jo valmiiksi kaikki kunnossa. Jos tulee tunne, että tarvitset heitä, se on vähän turvatonta naisille. He eivät halua olla vastuussa hyvinvoinnistasi tai tuntea huonoa omaatuntoa, jos eivät voikaan jatkaa sinun tapailuasi.

Siinä mielessä voisi auttaa, jos millään pystyt kehittämään elämääsi sellaista sisältöä, että nautit elämästi ilman naistakin. Sitten, kun sinun on parempi olla löytyy se nainenkin helpommin.

Vierailija
7/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin odottamaan sitä oikeaa. Nyt käyn huorissa sen verran kun rahaa löytyy. Ainoa mitä voit tehdä on saada itses kovempaan kuntoon. Kuntosalia ja vahvaa tahtoa.

Vierailija
8/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko äitisi kanssa kahdestaan, letitätte iltaisin toistenne hiukset?
Olet 160cm pitkä?
Salaisesti palvot Tuksua?
Sinulla on vain kaksi hammasta?

Vai missä vika?

Vierailija
9/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heti hoivavietti iski päälle! -nainen23

Vierailija
10/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:18"]

Mulla heti hoivavietti iski päälle! -nainen23

[/quote]

Auts, aika paha.

Vierailija
11/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:15"]

Jos tulee paljon pakkeja, niin ehkä sinusta välittyy se vähän liikaa, että tarvitset naisten hyväksyntää. Naiset ovat sellaisia, että he pitävät helpoiten miehistä, joilla on jo valmiiksi kaikki kunnossa. Jos tulee tunne, että tarvitset heitä, se on vähän turvatonta naisille. He eivät halua olla vastuussa hyvinvoinnistasi tai tuntea huonoa omaatuntoa, jos eivät voikaan jatkaa sinun tapailuasi.

Siinä mielessä voisi auttaa, jos millään pystyt kehittämään elämääsi sellaista sisältöä, että nautit elämästi ilman naistakin. Sitten, kun sinun on parempi olla löytyy se nainenkin helpommin.

[/quote]

Suurimmalle osalle miehistä tulee paljon pakkeja, mielestäni se on normaalia.

Vierailija
12/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:14"]

Mää alan sun seuralaiseksi! Kunhan oot mua pidempi.

[/quote]

Olen lyhyt mies, 170cm.

Sori en oikein osaa käyttää tätä sivustoa, kun ensimmäistä kertaa täällä kirjoittelen mitään. Oli pitkä rivi tekstiä kommentteihinne, mutta poisti sitten kaikki, enkä jaksa kirjoittaa uudestaan enää(n).

Vierailija
13/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä lomamatkalla Thaimaassa. Siellä paikalliset naiset tulevat suorastaan tyrkyttämään seuraa. Eikä taatusti tarvitse pelätä pakkeja.

Vierailija
14/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:05"]

Kyllä se siitä. Olet niin nuori että ehdit elämässä vielä paljon kaikenlaista.

[/quote]

13 vuotta on yllättävän lyhyt aika ja sitten olet jo 40v ja vanhus.

Vierailija
15/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä harmittaa kun hän ei löydä itselleen 16-18 vuotiasta blondia bikinifitness- harrastajaa ja samalla jatkuvasti antaa itse pakkeja itsensä ikäisille ja tavallisen näköisille naisille. Voi raukkaa, säälikäämme kaikki ap:tä ja haukkukaamme kaikki surkeat suomalaiset naiset. 

Vierailija
16/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 06:09"]

Ap:tä harmittaa kun hän ei löydä itselleen 16-18 vuotiasta blondia bikinifitness- harrastajaa ja samalla jatkuvasti antaa itse pakkeja itsensä ikäisille ja tavallisen näköisille naisille. Voi raukkaa, säälikäämme kaikki ap:tä ja haukkukaamme kaikki surkeat suomalaiset naiset. 

[/quote]

Alapeukuttaja voisi varmaan perustella miksi miehelle ei voi lähtökohtaisesti kelvata samanikäinen, keskiverto nainen vaan jokainen tarvitsee oman fitnessteininsä?

Vierailija
17/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tanssimaan.

Vierailija
18/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:45"]

Käyppä lomamatkalla Thaimaassa. Siellä paikalliset naiset tulevat suorastaan tyrkyttämään seuraa. Eikä taatusti tarvitse pelätä pakkeja.

[/quote]

Tarkoittanet niitä shemaleita jotka tyrkyttävät itseänsä joka miehelle joka nurkassa ;)
Tissit ym on leikelty ja ovat nättejä kuin nuket, mutta mulkku on vielä tallella, suurimmalla osalla.
Thaikuissa kandee todellakin olla varuillaan noiden hommien kaa, ja tautien takia myös.
Jos ei itteään haittaa, että se nätti huora edessä onkin oikeasti sukupuolileikkauksissa käynyt mies niin mikäs siinä sitten, kunhan kortsua muistaa käyttää.

Vierailija
19/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeudut ja kuinka katselet ympärillesi kun olet ihmisten ilmoilla? Ovatko hiuksesi siistit ja vaatteesi siistit? Ryhti suora? Hymyiletkö, katsotko silmiin? Minkälaisista paikoista olet naista etsinyt? Mitä harrastat? Minkälaista naista etsit? Yritän siis vähän kartoittaa minkälainen olet ja mitä olisi tehtävissä.

Vierailija
20/20 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 01:15"]Jos tulee paljon pakkeja, niin ehkä sinusta välittyy se vähän liikaa, että tarvitset naisten hyväksyntää. Naiset ovat sellaisia, että he pitävät helpoiten miehistä, joilla on jo valmiiksi kaikki kunnossa. Jos tulee tunne, että tarvitset heitä, se on vähän turvatonta naisille. He eivät halua olla vastuussa hyvinvoinnistasi tai tuntea huonoa omaatuntoa, jos eivät voikaan jatkaa sinun tapailuasi.

[/quote]

Ihanasti kirjoitettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi