Miksi miehet eivät osaa käyttää vyötä?
Onko vyön ajatus mennyt ohi vai miksi housut roikkuu? En halua nähdä alusvaatteitasi.
Kommentit (22)
Mun mies käyttää aina paitsi verkkareissa.
No jos et halua nähdä niitä alusvaatteita niin älä katso.
Kyllä minä ainakin käytän, t. mies.
Jos on sopivat vaatteet niin ei sitä vyötä mihinkään tarvitse paitsi koristeeksi.
Yksi kaverini pitää vyön sijaan henkseleitä.
Pahinta kun on kunnon kaljamaha ja housut roikkuu sen alla.
Vatsakkailla miehillä vyö pitää housut ylhäällä etteivät tipu, mutta ne roikkuu silti usein perseestä, koska housuja ei sen mahan takia saa nostettua ihan riittävän ylös. Tai sitten se kalsareisen näkyminen on tyylijuttu (ei toki hyvä sellainen), tai vahinko.
Miksi nainen ei osaa käyttää housuja vaan on laitettava ne kaiken näyttävät leggingsit.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta kun on kunnon kaljamaha ja housut roikkuu sen alla.
Suurimmalla osalla suomalaisilla miehillä.
neekerkkien mielestä lökäpöksyt on kova juttu kun ne on "n the hood"
Ei tarvitse katsoa jos tulee noin paha mieli :)
Mustalla miehellä perse pitää housut ylhäällä.
"Isän kädessä on kuri eli nahkavyö"
ei vissiin ehdi pitämään housuissa sitä?
Ei vyö mitään auta. Keski-ikäisen miehen kroppa on sen muotoinen ettei housuja mikään vyö pidä ylhäällä. Henkselit toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei vyö mitään auta. Keski-ikäisen miehen kroppa on sen muotoinen ettei housuja mikään vyö pidä ylhäällä. Henkselit toimii.
Ei kaikilla. 178/71 ikää lähemmäs 60
Miksi naiset eivät osaa käyttää pipoa?
kyl mä ainaki käytän. nyt farkuissa vahva armeijan nahkavyö ei varmasti roiku housut.
Miteköhän sitä vyötä pitäisi sitten käyttää? Naisen käsien sitomiseen?
Tää on niin tätä, kohta viisikymmentä vuotta olen vyön vetänyt housujen ympärille vyönlenkkien läpi ja kiristänyt vyön niin ettei housut tipu. Ja nyt tulee joku kertomaan ettei kukaan mies osaa käyttää vyötä.
No, kerro nyt sitten vyön oikea käyttötapa.
Mulla on sekä vyö että henkselit. Housut pysyy hyvin ylhäällä. Henkselit kyllä vaikeuttavat kumartumista.
olen katsonut aivan tuota samaa. Pitkiä sukkiakaan ei osata käyttää ja nilkat vilkkuu paljaana, mutta sentään on nuo housut jotka ovat valuneet maahan asti niin eihän tuo sukka juttu nyt niin haittaakaan. :)