Minkä maalaisten kanssa te olette käyneet eniten treffeillä, jos suomalaisia ei lasketa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Italialaisten.
Mulla on brittien ja jenkkien lisäksi kanssa italialaiset. Asun Englannissa ja täältä löytyy paljon italiaanoja.
Algerialainen, seurusteltiinkin jonkun aikaa. Kerran virolaisen kanssa, mutta todettiin yhdessä että ollaan vaan kavereita.
Affenanmaalaisen mutta kielimuuri erotti meidät ennen kuin edes ehdin antaa kielinäytettä
Olen käynyt elämässäni treffeillä kolmen britin kanssa. Siinä koko treffihistoriani.
Virolainen, Romanialainen, Iranilainen, Australialainen.
Romani ei ollut romani sellaisessa merkityksessä kun useimmat täällä ajattelisivat. Vaan Romaniasta kotoisin olevan tohtoriopiskelija.
"Romani ei ollut romani..." No ei tietenkään ollut, koska ei ollut romani. Romanialainen on romanialainen.
Vierailija kirjoitti:
Romani ei ollut romani sellaisessa merkityksessä kun useimmat täällä ajattelisivat. Vaan Romaniasta kotoisin olevan tohtoriopiskelija.
En ihmettele, että tohtorikoulutettava jätti sinun kanssasi homman sikseen.
Vierailija kirjoitti:
"Romani ei ollut romani..." No ei tietenkään ollut, koska ei ollut romani. Romanialainen on romanialainen.
Romaniassakin on romaneita. Romanialaisia romaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä kyllä jätin hänet.
Onko vähän paha olla kun täytyy ilkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä kyllä jätin hänet.
Onko vähän paha olla kun täytyy ilkeillä.
Etkö itse huomaa viestissäsi mitään outoa? Deittisi ei ollut romani yhtään missään merkityksessä.
Brittien tai irkkujen. En ole pitänyt lukua.
Irlantilaisen, slovakialaisen, enpanjalaisen
Maalainen taidat olla itsekin.