Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen koulukiusattu, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.02.2015 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ja miten sinua on kiusattu?

Vierailija
2/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko pataan?-mies29 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:49"]Kuinka kauan ja miten sinua on kiusattu?
[/quote]
Minua kiusattiin 6-luokan lopulta aina yhdeksänteen luokkaan asti. Kiusaaminen oli homottelua(en edes ole), eristämistä porukasta, nettikiusaamista ja naureskelua päin naamaa.

Vierailija
4/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt yli kiusaamisesta?

Vierailija
5/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin pitkä aika mul oli kolmosest yläasteel ja jatku sit iha eri tyypil (joka ei edes tuntenu mua) amiksen tokaan ja sit lopetin koulun js päätin enää ikin en kouluun mene! Mut millä keinol jaksoit?

Vierailija
6/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:53"]Oletko päässyt yli kiusaamisesta?
[/quote]
Olen suurilta osin. Ison joukon edessä oleminen ja puhuminen vaivaannuttaa edelleen. Entisten kiusaajien näkeminen esimerkiksi kaupungilla saa minut kauhusta kankeaksi edelleen. Muuten ei ole pysyviä haittoja jäänyt.

Vierailija
7/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteletko? Hakeudutko sosiaalisiin tilanteisiin? Käytätkö facebookkia omilla kuvilla?

Kyselen kun tiedän muitakin koulukiusattuja. Osalla menee paremmin.

Vierailija
8/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:56"]Ei kovin pitkä aika mul oli kolmosest yläasteel ja jatku sit iha eri tyypil (joka ei edes tuntenu mua) amiksen tokaan ja sit lopetin koulun js päätin enää ikin en kouluun mene! Mut millä keinol jaksoit?
[/quote]
Otan osaa sinunkin kohtaloosi. Olin koulussa hieman parempi kuin kiusaajani, joten mitä enemmän minua kiusattiin sen enemmän panostin kouluun siinä toivossa, että pääsisin parempaan lukioon kuin he ja niin siinä kävikin :) toivo paremmasta siis auttoi jaksamaan.

Vierailija
9/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin aikoinaan kolmannelta yläasteen loppuun saakka, enkä ole toipunut kiusaamisesta vieläkään, vaikka olen jo keski-ikäinen. Vuosia jatkuneesta koulukiusaamisesta ei toivu koskaan.

Vierailija
10/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:00"]Seurusteletko? Hakeudutko sosiaalisiin tilanteisiin? Käytätkö facebookkia omilla kuvilla?

Kyselen kun tiedän muitakin koulukiusattuja. Osalla menee paremmin.
[/quote]
En seurustele. Nykyään minulla on muutama erittäin hyviä ystäviä, joiden kanssa vietän runsaasti aikaa. Ystäväpiirini on nykyään yllättävän laaja. Käytän facebookia ihan omalla kuvallani.

Vierailija
11/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:01"]Mua kiusattiin aikoinaan kolmannelta yläasteen loppuun saakka, enkä ole toipunut kiusaamisesta vieläkään, vaikka olen jo keski-ikäinen. Vuosia jatkuneesta koulukiusaamisesta ei toivu koskaan.
[/quote]

Totta kai kiusaamine jättää arvet, en oo minäkää unohtanu kiusaamist enkä niiden naamoja. Mä oon naispuolinen ja suurin osa kiusaajist oli poikii. Syy ei oo selvinny tähä päivää mennessäkään, mut kun nään ne jossai se en oo minä joka kääntää päänsä! Oon päässy yli siitä, olenha mä vahva persoona, mua ei sillai vaa lahdat. Johtuko jostai alemmuuskompleksist ku olin/ olen pidempi useita. Ei päältäpäi huomaa et oon kiusattu, mut jos joku tuttu erehtyy sanoo mul hieman vahingos pahasti tai mä otan asian nii ni pahotan todella mieleni ja se soi sit mun päässä kauan. Mut jätän omaa arvoo, onha mulla kolme ihanaa lasta joiden takia jaksaa

Vierailija
12/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:53"]Oletko päässyt yli kiusaamisesta? [/quote] Olen suurilta osin. Ison joukon edessä oleminen ja puhuminen vaivaannuttaa edelleen. Entisten kiusaajien näkeminen esimerkiksi kaupungilla saa minut kauhusta kankeaksi edelleen. Muuten ei ole pysyviä haittoja jäänyt.

[/quote]

Millainen ihminen ALAPEUKUTTAA tätä? Koulukiusaaja, joka edelleen toivoo kiusatuille pelkkää paskaa?

Vierailija
13/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö kiusaaminen sinut vahvemmaksi vai heikommaksi? (Tiedän, sitä on vaikea arvioida, mutta vieläkin elää myytti(?), kuinka kiusattu nousee tuhkasta kuin feenix-lintu kiusaajien alkoholisoituessa jossain lähikapakassa.)

Vierailija
14/15 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:13"]Tekikö kiusaaminen sinut vahvemmaksi vai heikommaksi? (Tiedän, sitä on vaikea arvioida, mutta vieläkin elää myytti(?), kuinka kiusattu nousee tuhkasta kuin feenix-lintu kiusaajien alkoholisoituessa jossain lähikapakassa.)
[/quote]
Osin ehkä vahvemmaksi, sillä uskallan olla nykyään ihan oma itseni ja käyttyä juuri niin kuin itse haluan. Osin taas heikommaksi, sillä isossa porukassa jostain syystä en osaa olla oma itsevarma itseni.

Vierailija
15/15 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi