Millainen ihminen luulee, että pääministerin ainoa edeltävä työkokemus olisi ollut kaupan kassa?
Tampereen kunnanvaltuuston pj 2013-2017
Kansanedustaja 2015-
Liikenne- ja viestintäministeri 2019
ym.
Miksi vähättelet pääministerin CV:tä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olihan katainenkin kaupan lihatiskillä kesätöissä. Eli on oikeista töistä jotain kokemusta. Jee
Myyjän työ on hyvä ponnahduslauta politiikkaan. Koko kaupunki tuntee sut. Tai ainakin sun pärstän.
Pääministerin surkeasta toiminnasta varmaan on syntynyt sellainen käsitys.
Kuinkahan moni Sannaa "oikean" kokemuksen puutteesta arvosteleva tekee itse "vaativaa" asiantuntijatyötä "parantaen" prosesseja, joihin liittyvissä työtehtävissä ei ole koskaan itse toiminut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliitiikassa toimiminen on pelkkää valehtelua ja oman edun tavoittelua niin en sitä laskisi töiksi. Mitä oikeita töitä se on tehnyt kaupan kassan jälkeen?
Idolisi Jussi ei siis ole viimeiseen kymmeneen vuoteen töitä tehnyt logiikkasi mukaan.
mielestäni KAIKKI poliitikot on valehtelevia oman edun tavoittelioita puolueesta riippumatta niin miksi minua persuksi haukut?
Enhän haukkunut vai missä kohtaa niin sanoin? Toki älysi ja muun muassa kirjoitustaitosi kyllä osuvat mainiosti siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Siis nuo kaikki luettelemasi ovat puoluekirjatehtäviä.
Sahurin ja tarjoilijan työ se on sitä oikeaa työkokemusta. Poliittinen työ ei tietenkään ole mikään meriitti kansanedustajan ja ministerin työssä.
Eivätkä ne edes ole töitä. Ne ovat luottamustehtäviä.
Sellainen joka lohduttautuu väärällä väitteellä.
Yhtä lailla vuosikymmenien kokemus voidaan vähätellä jollain tekosyyllä tavikseltakin.
Poliittinen broileri ja ainoa työkokemus sieltä kassalta.
Politiikassa jos missään naisviha kukoistaa ja on kunniassa
Vierailija kirjoitti:
Politiikassa jos missään naisviha kukoistaa ja on kunniassa
Yhtä paljon naisvihaa, kuin Israelin politiikan arvostelu on antisemitismiä.
sellainen joka tietää totuuden. hyvin hatara koulutuspohja ja siitä maksaa suomen kansa.
Sitä kokemusta tulisi olla yksityisellä puolella toimivista yrityksistä, joilta se jokainen sentti tähänkin maahan tulee. Julkisissa täysin tehottomissa suojatyöpaikoissa tulee täysin vinoutunut kuva markkinataloudesta. Täysi ymmärtämöttömyys taloudesta paistaa kaikessa mitä hallituksemme tekee.
mielestäni KAIKKI poliitikot on valehtelevia oman edun tavoittelioita puolueesta riippumatta niin miksi minua persuksi haukut?