Neljä nivelsidettä jalkapöydästä murtunut ja miesystävä motkottaa kun en pysty tulemaan hänen seurakseen tupakalle tuuletusparvekkeelle, on alkanut uhkailla ettei enää tuo ruokaa
En yksinkertaisesti pääse portaita alas ja omaa parveketta meillä ei ole. Portaita on tästä kerroksesta 16 ja sitten ne pitäisi klenkata vielä ylöspäin takaisin. Itse en polta, mutta mies haluaa minut aina seuraksi.
Ruuat olen tilannut ovelle, mikä toki aiheuttaa lisämaksuja. Olen jo nyt hankalassa tilanteessa, kun jouduin murtuman takia työttömäksi. Olin laitoshuoltajana ja hotellisiivoojana sijaistamassa kun muutakaan paikkaa en saanut, joten palkalla ei todellakaan juhlittu/juhlita.
Olemme olleet yhdessä puoli vuotta.
Kommentit (15)
Sanot sille miehelle, että passiivinen tupakointi on lähes yhtä vaarallista kuin jo polttaisit itse. Joten ei mitään syytä mennä seuraksi tupakalle, ei nyt eikä muulloinkaan.
Kauanko meinasit vain makailla tekemättä mitään. Itsellä murtui nilkasta pari luuta niin kipsi jalkaan ja kepit käyttöön niin ei tarvinut jäädä makaileen ja vaatimaan muilta palvelua vaan pystyin toimimaan itse
Vierailija kirjoitti:
Kauanko meinasit vain makailla tekemättä mitään. Itsellä murtui nilkasta pari luuta niin kipsi jalkaan ja kepit käyttöön niin ei tarvinut jäädä makaileen ja vaatimaan muilta palvelua vaan pystyin toimimaan itse
Miten sinusta tuli tuollainen kusipää?
Siis sun on mentävä miehesi seuraksi parvekkeelle tupakalle??? Millaisen tyrannin olet itsellesi ottanut. Hakkaako se sinua? Tän on pakko olla provo.
Sano sille et kantaa sut sinne partsille ja takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinusta tuli tuollainen kusipää?
Kyllästyin tämmösiin keskusteluihin missä uhriudutaan eikä suostuta mitää tekeen asialle. Tässäkin tapauksessa kyynärsauvat auttaisi paljon mutta niitä pitäisi suostua käyttämään
kuulostat niin laatupakkaukselta, ettei miehesi selviä yksinään edes tupakkatauosta ilman ihanaa seuraasi. eiku
Vierailija kirjoitti:
Sano sille et kantaa sut sinne partsille ja takas.
ei se jaksa nostaa 130 kg
Vierailija kirjoitti:
Nivelsiteet murtuneet?
Nivelsiteet jalkapöydästä? Nyt on mielenkiintoinen diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nivelsiteet murtuneet?
Nivelsiteet jalkapöydästä? Nyt on mielenkiintoinen diagnoosi.
Haiskahtaa Google diagnoosilta ja nyt uhriudutaan sen avulla
Ihan roskaa koko aloitus! Mene pois!
Kunnon weetee-meininkiä tuo "tupakalle parvekkeelle".