Kyseenalaisia mutta toimivia lastenhoitovinkkejä?
Itse leikkaan 4- ja 6- vuotiaan kynnet niin että laitan heidät sohvalle katsomaan piirrettyjä ja leikkaan kynnet siinä. Jos tulee mutinaa niin uhkaan ruutuajan menetyksellä. Vessassa kynsien leikkuusta tulisi liikaa kitinää.
Miten te helpotatte elämää lasten kanssa, tavoilla jotka eivät ehkä saisi toisilta vanhemmilta yksimielistä hyväksyntää?
Kommentit (6)
Keksi käteen hiusten tai kynsien leikkuun ajaksi. Ipadi ruokapöytään...silloin ei itse kyllä syö mutta syöttämällä menee mikä ruoka vaan.
Kun lähdimme baariin lasten ollessa pieniä, niin annoimme heille sukkapuikot ja kehoitimme työntämään ne pistorasiaan. Siihen jäivät tärisemään ja kun aamuyöstä palasimme kännissä, niin puuharjalla kopautimme irti valtakunnan verkosta ja laitoimme nukkumaan. Ei tarvinnut kalliita lastenvahteja.
Aika monesti oon kuullut, että lapsia lahjotaan jälkiruoalla, jotta söisivät myös sitä varsinaista ruokaakin.
Vierailija kirjoitti:
Keksi käteen hiusten tai kynsien leikkuun ajaksi. Ipadi ruokapöytään...silloin ei itse kyllä syö mutta syöttämällä menee mikä ruoka vaan.
Toimiiko vain keksi, vai sopivatko muutkin tukin uitossa käytettävät työkalut tähän?
Min sisko syötti kaksosille iltapuuron kun olivat kylvyssä. Toimi hienosti.