Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiivatulehduslääkkeestä kutinaa.

Vierailija
16.02.2015 |

Eli epäilin mulla olevan hiivatulehduksen kutinan takia. Olin syönyt juuri antibioottikuurinkin, joten sopi hyvin kuvaan. Otin eilen sisälle laitettavan lääkkeen ja tänään on kutissut paljon enemmän kuin enne lääkettä ja jopa sisältä syyhyää koko ajan.
Kuulostaako normaalilta vai pitääkö hakea uutta tai erilaista lääkettä? Edellisestä hiivasta ainakin yli 10 vuotta, niin en muista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty paikallisesti käyttämään. Vain suun kautta.

Vierailija
2/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daktacort auttaa kutinaan. Ja canestenin voi tunkea vaikka perberiin. Miehellä voi olla oireeton hiiva, joten olisi hyvä hoitaa hänet samalla.. tai olla nussimatta ollenkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:00"]Mä en tiedä voiko olla oireeton. Mulla oli nuorempana useammankin kerran eikä mies saanut koskaan tartuntaa.

Ap
[/quote]
No meillä on niin, että minä eli nainen oon ihan oireeton miehellä ois hiiva. Tosin en tiedä onko se hiiva varmasti. Nähtiin pitkästä aikaan ja mies halusi heti seksiä, eikä ollut lainkaan esileikkiä. Voisko siitä tulla jotain ihottumaa/kuitinaa kun ihan kuiva olin aluksi, niin että oikeen sattu.

Vierailija
4/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:04"]Mä en pysty paikallisesti käyttämään. Vain suun kautta.
[/quote]
Miksi et pysty? Auttaako pelkkä pilleri?

Vierailija
5/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois tulla ihottumaa, jos sä ihan kuiva olit. Näin talvisin iho on monilla tosi herkkä, joten kai se sieltäkin voi kärsiä helpommin.

Vierailija
6/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:04"]Mä en pysty paikallisesti käyttämään. Vain suun kautta.
[/quote]
Miksi et pysty? Auttaako pelkkä pilleri?
[/quote]

Paikalliset pahentaa niin, että ei saa nukuttua ees kutinalta ja kirvelyltä. Suun kautta diflucan tai vastaava parempi..

Vierailija
7/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla tämä kutina pahenee koko ajan, voisi jo sanoa syyhyksi.
Aamulla heti ensimmäiseksi apteekkiin ostamaan sitä suun kautta otettavaa lääkettä.
Kiitti!

Ai

Vierailija
8/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hae toista merkkiä, kutina johtuu todennäköisesti siitä, että se ei sovi sulle. Terv. saman kokenut

Vierailija
9/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko hiiva olla täysin oireeton? Mies epäilee, että hän ois saanut multa hiivan muttei itsellä kyllä ole yhtään mitään oireita.

Vierailija
10/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ostin mielestäni samaa merkkiä mitä joskus aikoinaankin, mutta olen tosiaan viimeisten 10 vuoden sisällä allergisoitunut parille muullekin aineelle, joten kai voin olla tuollekin allerginen. Syyhyää niin että oksat pois. Taidankin mennä heti ottamaan antihistamiinia.

Ap

Vierailija
11/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä voiko olla oireeton. Mulla oli nuorempana useammankin kerran eikä mies saanut koskaan tartuntaa.

Ap