Varattu nainen vastaa kysymyksiin
Olen 22-vuotias varattu nainen ja vastailen teidän kysymyksiinne :) Kysykää mitä vain, huonoille provoille en kuitenkaan halua tuhlata aikaani.
Kommentit (23)
Tumman ruskeet, mustat hiukset. ap
No täähä eskaloitu nopeesti :D kiitos mutta ei kiitos. ap
Olisit varmaan kuuma pakkaus. T.bruneteista haaveileva posliini blondin mies.
Mtä muuttaisit miehesi ulkonäössä jos voisit ?
Tatuoinnit pois. Häpeää kyllä niitä itsekkin.
Hmm ehkä hänellä voisi olla hieman lihaksikkaammat kädet. ap
Mikä tatskoissa hämää? Mua ne kiihottaa.
Joku pelle tuli ja yritti esittää mua. Ei tatuoinneissa ole mitään vikaa. ap
missä asut? ja ottaisitko vierasta?
OLETKO KOSKAAN OLLUT USKOTON NYKYISELLE KUMPPANILLE ? ONKO USEIN TULLUT EDES TUO AJATUS MIELEESI JOS TIETÄISIT ETTÄ ET VOISI MITENKÄÄN JÄÄDÄ KIINNI USKOTTOMUUDESTA?
Minkälaisia fantasioita sinulla on?
Saako miesystäväsi nuolla peppuasi?
Et voi nussia. En ole pettänyt häntä enkä niin halua tehdä vaikka en jäisi koskaan kiinni (pettämisestä tulisi todella kovat omantunnontuskat ja en antaisi käytöstäni itselleni anteeksi). Joskus ihan vaan ajatuksen tasolla mietin miltä seksi jonkun tietyn henkilön kanssa tuntuisi. Ihan normijuttuja fantasioin, esim haluan olla pikkunarttu ja mies saa käyttää vähän kovempia otteita seksissä. Myös tissipanosta on tullut eräänlainen fantasia, jota on välillä kiva tehdä. Mies saisi nuolla peppuani jos hän sitä kysyisi. ap
miksi halusit ketjun, jossa vastailet muille? Ihan vakavissaan kysyn.
No eipä sille nyt mitään tiettyä motiivia ollut miksi niin tein, huvikseen. Ihan hauska nähdä mitä ihmiset haluaa kysyä. Tapasin mieheni netissä. ap
Mikä on ollut pisin aika ilman seksi eli kun et ole saanut miestä täysi aikuisena?
Häpykarvojen väri? ja hiusten