tsempatkaa mua pakkaamaan!
Huomenna pitäisi startata puolilta päivin lomalle. Pyykit pesty ym, mutta suurin osa kamoista pakkaamatta. Ei jaksais. Lapset onneksi nukkumassa ja niin isoja, että aamullakin vielä ehtii pakata suht hyvin. Mä niiiiiin odotan sitä kun huomisiltana tähän aikaan muksut uinuu hotellissa, matkalaukut on purettu, mies vahtii muksuja ja lukee Hesaria, ja mä venyttelen porealtaassa
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:43"]
Minä inhoon kanssa pakkaamista. Siksi mies saakin sen hoitaa.
[/quote]
Luotatko sä mieheen, että se osaa pakata sun vaatteet, meikit ja muut kamat, mitä oikeesti matkalla tarttet? Mä en ainakaan luottais. Kumpikin pakkaa omat laukkunsa, ihan sama miten paljon sitä inhoaa. (Ja pakkaaminen on myös mun mielestä ärsyttävää hommaa, kuten purkaminenkin.)
nostan koska tartten vielä tsemppiä...
no älä pakkaa. kyllä sä ktonakin voit venytellä. ja lomalle mukulat mukaan?? huhu et saa ees kikkeliä, mikä loma.
Pakkaa aamulla, viskaa nyt matkalaukun päälle vähän kaikkea ja aamulla sit valkkaat nopeesti tärkeimmät mukaan. Unohtuneet voi ostaa periltä. Hauskaa matkaa!!!
Minä inhoon kanssa pakkaamista. Siksi mies saakin sen hoitaa.
"tsempatkaa mua pakkaamaan!"
Pakkaa perkele!
sä oot onnekas nelonen! meillä mies stressaisi vielä enemmän, joten ei kannata jättää pakkausta sille. Työjako on että mies hoitaa lasten aamutoimet, siistii keittiön, pakkaa henk koht tavaransa, ulkourheiluvälineet ja elektroniikan. Mä pakkaan ja mietin kaiken muun.
ja kakkoselle: venyttely ja kikkeli ei sulje toisiaan pois millään lailla (meillä siis väliovellinen tuplahotellihuone, lapset eri huoneessa)
: )
Meinattiin kummatkin kuolla synnytyksessä. Sain hyvää hoitoa. Ja olen kiitollinen henkilökunnalle. Joka päivä sain hyvää hoitoa ja keskustelu apua kätilöiltä ja kirurgilta. Vauvaa hoitajat hoiti kuin omaa. Jäi hyvä mieli. Aikasempi synnytys joka oli nopea ja normaali oli kiva kokemus kivojen kätilöiden takia. Silloin myös sain hyvää hoitoa. Kumnallakin kerralla kätilöt on käynyt katsoon vointia ilman kellon soittoa. :)
lopussa kiitos seisoo vai miten se meni : )