Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantionpohjan kipu

Vierailija
24.11.2021 |

Oletko kärsinyt ja löytyikö syytä? Olen kärsinyt kipukohtauksista nyt muutaman viikon ajan. Kestää enemmän tai vähemmän. Kivun astekin vaihtelee paljon, välillä vain orastavaa kipua, välillä lamaannuttavaa. Gynekologi varmaan eka etappi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nyt joku jolla on ollut samaa?

Vierailija
2/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli arka kohta alhaalla oikealla olisko ollut umpilisäke mikä oireili mutta se loppu muutaman päivän burana kuurin jälkeen.

Vierailija
4/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun kipu tuntuu jossain todella epämääräisessä paikassa. Löysin lantionpohjan kivun kun googlasin peräsuolen kipua. Jonnekin sinne suolistoon mä sen paikannan. Selvästi ei mahakipua, eikä menkkamaista kipua. Kipukohtaukset kestää muutamasta minuutista muutamaan tuntiin ja on pahimmillaan tosiaan ihan lamauttavia, olen huutanut ääneen.

Pohdin gynekologin ja gastroenterologín välillä.

Vierailija
5/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lääkärissä ensin. sappikivetkin voi olla.

Vierailija
6/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pitäs olla taustietoja lisää, synnyttänyt milloin? ikä? paino?

onko viimeisen parin viikon aikana päässyt huonosti suomea puhuva peräsuolen läheiseen tiimellykseen

mikäli kyssäreihin on kaikkiin no voi olla lantiokori hieman kipanut, suosittelen kaleavalaista kp

Vierailija
7/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40+, synnyttänyt viimeksi 12 vuotta sitten, painoa 58.

Loppuviestiä en ymmärtänyt.

Vierailija
8/9 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivistä kävin lukemassa, en usko että sellaisesta on kyse. Ainakaan oireet ei täsmää.

Eikö oikeasti kenelläkään ole vastaavaa ollut? Edellisen kerran kun tällainen kipukohtaus oli päällä, ainut asento jossa kipua ei tuntunut oli selinmakuulla jalat koukussa vatsan päällä. Ihan kuin jokin olisi krampannut peräsuolessa tai jossain siellä suunnassa heti kun yritin suoristaa jalkoja.

Vierailija
9/9 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä sama juttu. Löytykö apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi