Voiko niin vain olla, että miestä ei haluta
ilman mitään sen kummempaa syytä. Mies sanoo, että vika ei ole minussa, eikä hänellä ole toista, ei vain haluta. On vaikea uskoa tätä. Tuntuu, että vika on joko minussa ja raskauden myötä muuttuneessa kehossa tai sitten sillä on toinen nainen. En vain pysty ymmärtämään, miten miestä ei muka vain voi haluttaa.
Kommentit (4)
Todella vaikea sanoa. Toisista kun ei voi tietää...
Itse haluan "laueta" kerran tai kaksi päivässä. Yleensä yksi tai max kaksi päivää ilman laukeamista ja alan katsella monia naisia seksi mielessä.
41v m
Mun mies on ollut koko syksyn ja talven todella väsynyt. Seksi on vähentynyt radikaalisti. Vika ei ole kuulemma muussa kuin väsymyksessä. Kumpikin vielä kolmivuorotyössä niin mennään paljon ristiin. Mä haluan miestäni kovin, mutta harvoin harrastetaan seksiä :( toivottavasti kevät saa hormonit hyrräämään hänelläkin.
Minusta oli mukava kuulla, että mies oli sanonut Ap:lle, ettei vika ole hänessä. - Näin todella saattaa olla; nainen voi ulkoisesti ja sisäisesti olla jokaisen miehen päiväuni ja unelmien täyttymys, mutta se ei poist sitä asiaa, etteikö mies olisi oikeutettu sanomaaan seksille halutessaan ei. - Ikävä asia on se, että luullakseni osa miehistä alkaa käyttäytymään vähintäänkin moukkamaisesti tällaisessa tilanteessa, tai vaihtoehtoiesesti esimerkiksi ottavat etäisyyttä pakenemalla mm. juopotteluun tai töihin, jotta voisivat välttyä edes tilanteeseen joutumasta, - Toki tämä pakeneminen saattaa olla, myö ttedostamatonta toimintaa, eikä lainkaan miehen strateginen siirto, kuinka välttää halukkaan kumppanin yritykset harrastaa seksiä. Vaikka ei se nimittäin aina, - jos koskaan - ole helppoa sanoa toiselle, että kuule, minua ei seksi kanssasi nyt huvita. Eikä tilannetta helpota yhtään se, että kulttuurimme tuntuu olevan täynnä esimerkkejä siitä, kuinka sankari mies kaataa ja kellistää aina tilaisisuuden tullen naisen kuin naisen. Toki seksi on muutakin kuin yhdyntä, mutta silti siitä pidättäytyminen tosinaan ollkoon jokaisen oikeus, ilman että kieltäytyjässä tai siinä, jota kohtaan kieltäytyminen osoitetaan olisi yhtään mitään vikaa.
Miksi miehen pitäisi olla aina valmis seksiin? Kuinka moni nainenkaan on, vaikka ei tarvitse edes pelätä, että "värähtääkö" oikealla hetkellä. Valitettavasti edelleen tuntuu olevan vallalla, joillakin käsitys siitä, että mies on aina valmis seksiin ja jollei ole, niin hänessä täytyy olla jotain vikaa. - Jätän nyt potenttiaalisesti vikojen luetteloinnin vain pariin yleisimpään syytökseen mies on homo tai impotentti tai muuten vain lassukka. Entäs sitten nainen? Nainen joka aina on valmis seksiin saa kuulla olevansa mm. huora, lumppu tai jakorasia, silti naisenkin oletetaan aina olevan valmis seksiin, mutta toisin kuin miehen oltava avioon menneessään neitsyt.