Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin juuri, että jätän mieheni

Vierailija
16.02.2015 |

Kun saamme omakotitalomme rakennettua valmiiksi, aion jättää miehen. Mies on loukannut mua jo liian monta kertaa. Se on itsekäs ja liian usein huonolla tuulella. Riidellään liikaa. Mies on lapsilleni usein myös ilkeä. Meillä on yhteinen laina ja mua pelottaa vaan se, että mies häipyy ja jättää kaikki asiat mun hoidettavaksi. Joudun siis maksamaan varmasti koko lainan, enkä saa taloa yksin kuitenkaan omiin nimiini. Mitenköhän asiat käytännössä hoituvat, jos mies toimii noin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen päättänyt saman. Voi kun voisi vaikka jutella ja saada vertaistukea. Oon täysin varma että mies tekee mun elämästä ja siinä sivussa lastenkin elämästä mahdollisimman vaikeaa.

Vierailija
2/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitoudutte ihan helvetisti rahallisesti ja kaikella tavalla, jos ette ole valmiita pysymään yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytte talon ja jatkatte elämäänne tahoillanne. Ei siitä lainasta niin vain luisteta, tietysti jos rahkeet riittää niin voit ostaa miehesi ulos ja pitää talon.

Vierailija
4/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat talon valmistumista?

Vierailija
5/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 22:20"]

Miksi sitoudutte ihan helvetisti rahallisesti ja kaikella tavalla, jos ette ole valmiita pysymään yhdessä.

[/quote]

Toisin kuin luullaan niin avioliitto on pääosin liitto tulonjaosta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän