Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voileivän uusi postaus on TAAS mainos!

Vierailija
16.02.2015 |

Argh, lopetan kohta koko blogin lukemisen. Viimeksi ne salaattivehkeet ja nyt joku korusovellus. Seuraavaa odotellessa.

"Mä olen aina rakastanut suunnitella vaatteita,  kenkiä ja kaikkea mahdollista. Pienestä asti olen piirtänyt ja suunnitellut, mutta aiemmin suunnitelmien toteuttaminen on ollut käytännössä mahdotonta."

Niin, eihän oo mitenkään mahdollista opetella esim. ompelemaan. Korujakin voi tehdä itse... Tää koko juttu on ihan kiva idea sellasille, jotka ei osaa tehdä itse mitään niin tämmösellä voi tehdä sitten kustomoituja koruja. Vähän niinku on näitä että voi laitattaa valokuvan canvastauluun. Mää olisin varmaan laittanut jotain, että tykkään suunnitella mutta olen huono toteuttamaan ideoita ja tämä sovellus on hyvä mun kaltasille, jotka ei ole hyviä käsistään (tai vaan laiskoja) mutta vilisee ideoita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on ostolakossa-blogissa samasta sovelluksesta mainos... Saman päivän aikana. Näitä varmaan rupee nyt tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiedaysilla kun nyt kirjottelee, niin on varmaan pakko mainostaa palkkansa eteen.

Vierailija
4/4 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se on töissä tossa firmassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi