Miksi en koskaan löydä ketään miestä?
Olen ok näköinen, lapseton 38v nainen, huumorintajuinen ja kiva. Loppuelämän kai yksin vaikka ihmiset tässä iässä kai usein eroaa ja uusia miehiä pitäisi tulla markkinoille. Mihin ne katoaa, parikymppisten naisten kanssa uutta perhettä perustamaan? Seksiseuraa etenkin nuorista miehistä on kyllä niin paljon tarjolla että voisi valita vaan komeimmat päältä mutta ihmisenä ja parisuhdemielessä en ole vuosiin kiinnostanut ketään. Alan masentua tästä aika pahasti.
Kommentit (7)
Oot ehkä tylsä tai minäminä-ihminen
Kaltaisiani eli ikäisiäni sinkkumiehiä ei löydy kyllä mistään piireistä..ainakaan jos haluan miehen joka harrastaa, urheilee, haluaa sitoutua eikä omaa alko-ongelmaa. Tuopin pohjaa tuijottavia ja naisrinkiä pyörittäviä kyllä löytyy.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:12"]Oot ehkä tylsä tai minäminä-ihminen
[/quote]
En kyllä ole kumpaakaan.
Ja kiitos vaan kun piti tätäkin aloitusta miinuspeukuttaa jostain kumman syystä.
Ymmärrän hyvin aloittajaa ja olen samassa tilanteessa. Muutaman vuoden vanhempi nainen.
Ihan sellainen normaalin fiksu ja elämä hanskassa oleva mies kelpaisi, en kaipaa kuuta taivaalta. Tarjolla vaan tuntuu olevan pulloon hukkuneita tai sitoutumiskyvyttömiä (=keskenkasvuisia) tapauksia.
No, nautin sitten edes seksistä niiden nuorempien kanssa, joilla piisaa virtaa.
Mä löysin kultakimpaleeni netin kautta! Ensin juteltiin puhelimessa joitakin viikkoja maratonpuheluita kunnes tavattiin. Rakkautta ensi silmäyksellä ja nyt yhdessä 13 vuotta, onnellisesti.
Mulla kans oli vaikeuksia löytää miestä, koska olen itsenäinen ja ehkä vähän "erikoinen" luonne ja ulkonäöltäni enemmän persoonallinen kuin kaunis. Tai miehiä löytyi, joilla alko-ongelmaa ymym. eikä suhteilla koskaan ollut tulevaisuutta. Olen kyllä havainnut omasta elinpiiristäni, että kaikki ns. kunnon miehet 40-vee ikäluokkaa ovat kyllä onnellisilta vaikuttavia varattuja perheenisiä.
Liikut väärissä piireissä ja asut ehkä väärässä paikassa tai olet tavoittamattoman oloinen. Sun tarttee hakeutua kaltaistesi seuraan niin varmaan löytyy se kulta.