oudot näköhäiriöt raskauden jälkeen- kokemuksia?
Luin jostain, että voi esiintyä väliaikaisesti koska aivopaine nousee raskaana mutta Lapset jo 6 v & 3v, .. . en taida päästä tästä ikinä eroon !:'(
kyseessä siis mustia vilahduksia, kuin salamoita etenkin hämärässä huoneessa, katu lampuista tulee valon säteitä kohti , kuviolllisessa matolla näkyy kuhinaa, esineiden ääriviivat värisevät. .
Näiden takia minulle tehtiin neurologia tutkimuksia sekä aivojen magneetti kuvaus v. 2010.
Mitää selitystä en ole lääkäreiltä saanut..
Pyydän anteeksi kappale jaon puuttumista, puhelimella kirjoitan
Kommentit (6)
Käy lääkärissä, tutkimuksistasi on jo sen verran aikaa, että ehkäpä uusi kuvaus voisi olla paikallaan!
Mulla alkoi raskausaikana näkyä haaleanmustia haituvia leijailemassa näkökentässä, eivätkä lähteneet raskauden jälkeenkään. Lisäksi näkö huononi huomattavasti.
Varmaan aurallinen migreeni. Mulla on aurallinen migreeni ja elämäni aikana on näkynyt jos jonkinmoista, kaikkea noitakin mitä luettelet.
Minulla tuli vastaavia lapsettomuushoidoissa ja raskauden aikana paheni, tutkittiin myös vaikka miten mutta ei löytynyt syytä. Päättelin että liittyy jotenkin isoihin hormonimuutoksiin.
Onko sinulla stressi? Jokus myös eräiden lääkkeiden lopetuksen yhteydessä voi olla sähköiskumaisia tuntemuksia.