Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssa iski päälle, eikä edes lenkille pääse..=(

Vierailija
16.02.2015 |

Tympii. Eniten v...ttaa tuo, ettei voi/jaksa lähteä lenkillekään. Entisenä sohvaperunana en kyllä tätä olisi vielä jokin aika sitten uskonut, mutta päivän sohvalla öllöttäneenä tuntuu olo jo nyt tunkkaiselta läskipaskalta.

=(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin kolme viikkoa sitten painon pudottamisen ja treenaamisen ja sitten sairastuin neljännen päivän jälkeen flunssaan ja tällä hetkellä jo kolmas flunssa päällä ja kaikki kilot tuli takaisin ja motivaatio meni sen sileän tien. Toivotan paranemisia ! <3

Vierailija
2/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuttunut sohvaperunasta kunnon treenaajaksi. Kohta vuoden kuntoillut ja hitto kun olen sairastellut. Olen sairastellut tämän vuoden aikana enemmän kuin edellisenä 20 vuodessa yhteensä.
Joka kerta, kun tulee tunne, että alkaa lihaksiakin näkymään, joku tauti kaataa totaalisesti sänkyyn.
VITUTTAAAAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:39"]Mä olen muuttunut sohvaperunasta kunnon treenaajaksi. Kohta vuoden kuntoillut ja hitto kun olen sairastellut. Olen sairastellut tämän vuoden aikana enemmän kuin edellisenä 20 vuodessa yhteensä.
Joka kerta, kun tulee tunne, että alkaa lihaksiakin näkymään, joku tauti kaataa totaalisesti sänkyyn.
VITUTTAAAAA!!!
[/quote]

Kuulostaa siltä, että treenaat liikaa ja siksi kaikki taudit tarttuu. Lepopäivät ja kevyemmät viikot välillä!

Vierailija
4/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:39"]Mä olen muuttunut sohvaperunasta kunnon treenaajaksi. Kohta vuoden kuntoillut ja hitto kun olen sairastellut. Olen sairastellut tämän vuoden aikana enemmän kuin edellisenä 20 vuodessa yhteensä.
VITUTTAAAAA!!!
[/quote]
Kuulostaa tutulta. Samaa mulla on aina ja sen takia se motivaatio menikin. Tämä oli varmaan jo kolmas kymmenes kerta kun aloitan treenin ja heti oon kipeänä niin että oon eka 4 päivää kuumeessa sitten neljä päivää terve taas neljä päivää kuumeessa joten en koskaan pääse liikkumaan niissä väleissä

Vierailija
5/5 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä kans joku ihme pöpö. Olin viikon flunssassa ja pari päivää oli hyvä olo kunnes sairastuin uudestaan. Tätä jatkui yli kaksi kuukautta! Olin loppu ajat jo aika väsy. Sitten menikin jopa kaksi kuukautta terveenä ja nyt taas räkätauti päällä. Ei jaksais enää sairastaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi