Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehestä on tullut työnarkomaani

Vierailija
16.02.2015 |

Suhteen alussa mies oli sellainen tavallinen nuori kaveri, jolle työ tuli vasta minun ja ystävien jälkeen.
.
Nyt yhteistä taivalta takana yli kymmenen vuotta ja miehen prioriteetti numero yksi tuntuu olevan työ. Pääasia, että firmalla menee hyvin (ei oma). Tekee hulluna töitä, ylitöitä monta tuntia viikossa+vastailee sähköposteihin vielä kotonakin. Pyrkii koko ajan korkeampaan asemaan ja haluaa olla paras.
.
Minulle ja lapsille ei riitä aikaa. Kotona olisi paljon remontoitavaakin, mutta kaikki vain roikkuu. Tämä hirveä työmäärä ei näy edes tilipussissa, että esim voisimme palkata ulkopuolista remonttiapua. Itse tienaa suurinpiirtein saman kuin mieheni eikä minun tarvitse miettiä työasioita kotona. Mies aina sanoo, että kyllä tilanne kohta helpottaa, mutta oikeasti tämä menee vaan aina pahemmaksi.
.
Minulle tärkeämpää olisi yhteinen aika ja tunne siitä, että me olemme lasten kanssa miehen elämän kärkipäässä. Minulle ei ole tärkeää millaisessa asemassa mieheni työelämässä on.
.
Olen yrittänyt puhua. Usein menee riidaksi. Olen umpikujassa. En ole enää onnellinen enkä osaa iloita oikein mistään. Lasten vuoksi erokaan ei ole vaihtoehto.
.
Millä kaiken saa taas hyväksi vai saako? Vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla