Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies ei kelpaa naisille jos ei halua lapsia

Vierailija
23.11.2021 |

No se on huomattu että keski-ikäinen joka on aika pohjalla ei kelpaa naisille ja jos ei halua lapsiakaan.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, Allukin on taas linjoilla. Eli se yksi otsikoissa ollut tyyppi ei siis ollut hän.

Vierailija
22/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan lastentekoiässä oleva nainen ota keski-ikäistä miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla kun ei halua. Samas Pistees oon kuin tuo Topi.

Vierailija
24/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka on siinä iässä, että lasten hankinta on vielä mahdollista, ei useimmiten ole etsimässä seuraa keski-ikäisistä miehistä, halusi lapsia tai ei.

Jotenkin epäilen, että näin vaan useimmiten on.

Vierailija
25/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on.. mä oon 36 v ja en halua lapsia.. en voi sille mitää.. mikä tässä nyt mättää taas?

Vierailija
26/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat lapselleen elättäjää ja ilmaista hoitoapua. Sellainen mies kyllä kelpaa. Hyödyllinen Hölmö.

Vierailija
27/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä mun elämästä tuu mitää.. yli 20 tonnia velkaa.. romu auto... velkaannun vaa lisää.. huono palkka.. ei ole kavereita.. töissäkää ihmiset ei oikein juttele mulle.. en saa parisuhdetta aivan jumissa elämä.

Vierailija
28/50 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu tulitsä takas? Me luultiin että sekosit ja murhasit vanhempasi.

Vierailija
29/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy onnen lahjat. Itse en miehenä koskaan löytänyt naista, joka olisi halunnut kanssani lapsia.

AP kannattaa keskittyä yksinhoitajiin, joiden lapset ovat jo täysikäisiä ja lentäneet pesästä?

Vierailija
30/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ajatus: Allulla lapsia!!

Kyllä lastensuojelulla on jo muutenkin kädet täynnä ja enemmänkin. Se pitää plussaksi Allulla entaa että ymmärtää mahdottomaksi yhtälön Allu ja lapsi/lapset. Jos nyt niin lähelle naista ensin pääsisi mutta ihan näin teoriassa...

Vierailija
31/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa. Mä en halua lapsia.

N51

Vierailija
32/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen velamies ja deittisovelluksissa naisilla joko on jo lapset tai sitten he haluavat lapsia joku päivä. Aika harvalla naisella on lapsien kohdalla ei lapsia 🤔

Tuo on yksi asia mikä rajoittaa tosi paljon parisuhteen löytymistä.

M29

Vierailija
33/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyyttä vaativat ihmiset ei hyväksy mitään epätäydellistä ja syyttävät ihmisiä jotka ei vatsaa oman ajattelun täydellisyyden kriteeriä. Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon jos miehetkin alkaisi vaatimaan naisilta täydellisyyttä

Vierailija
34/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen velamies ja deittisovelluksissa naisilla joko on jo lapset tai sitten he haluavat lapsia joku päivä. Aika harvalla naisella on lapsien kohdalla ei lapsia 🤔

Tuo on yksi asia mikä rajoittaa tosi paljon parisuhteen löytymistä.

M29

No en halua lapsia eikö se mene jakeluun.

Vierailija
35/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida naista löytyä koskaan.. semmosta se nykyää on.. jotkut miehet vain kelpaa ja naiset.. eihän sille voi mitään.

Vierailija
36/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitte mistä saisi naisen.. naiset niin vaativia että komea top 10 mies pitäs olla ja täydellinen palsta prinssi laatikkoleuka

Vierailija
37/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnen lahjat. Itse en miehenä koskaan löytänyt naista, joka olisi halunnut kanssani lapsia.

AP kannattaa keskittyä yksinhoitajiin, joiden lapset ovat jo täysikäisiä ja lentäneet pesästä?

Ei oikein sori kiinnosta.

Vierailija
38/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä vain jauhetaan paskaa musta aina.. ylläri. ei kiinnosta.

Vierailija
39/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos palsta hiljeni samantien. 

Vierailija
40/50 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsella yli 45-vuotiaita naisia. Nämä eivät yleensä enää halua lapsia tai lapset voivat olla jo täysikäisiäkin, jos on saanut lapset nuorena.