Mitkä ruoat saa teidät kakkaamaan paljon?
Mulla ehdottomasti mustikat! Jos syön niitä vaikka litran tänään, niin huomenna kakkaan ainakin 3 kertaa ja vielä oikein isoja pötkylöitä.
Mitkä on ruoat lisää teidän kakkausta?
Kommentit (35)
Tee, mustikat ja tulinen chiliruoka.
Pikku vinkki vaan ruisleivän syöjille, kandee käyttää ne viipaleet leivänpaahtimen kautta!! Sillä saa hyvän tuoksun keittiöön ja hampaatkin saa vähän enemmän töitä kun leipä on hieman paahtunut (mutta ei kuivaksi koppuraksi asti).
Leipä myös maistuu paljon paremmalta kun voikin sulaa siihen pinnalle (nam!) ja ennenkaikkea se paahtunut ruisleipä ei välttämättä aiheuta ollenkaan vatsanväänteitä... Kannattaa kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:38"]
Pikku vinkki vaan ruisleivän syöjille, kandee käyttää ne viipaleet leivänpaahtimen kautta!! Sillä saa hyvän tuoksun keittiöön ja hampaatkin saa vähän enemmän töitä kun leipä on hieman paahtunut (mutta ei kuivaksi koppuraksi asti).
Leipä myös maistuu paljon paremmalta kun voikin sulaa siihen pinnalle (nam!) ja ennenkaikkea se paahtunut ruisleipä ei välttämättä aiheuta ollenkaan vatsanväänteitä... Kannattaa kokeilla.
[/quote]
Mihin tämä perustuu?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:50"]
[/quote]
Mihin tämä perustuu?
[/quote]
No vaikkapa kokemukseen..?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 15:50"]
[/quote]
Mihin tämä perustuu?
[/quote]
No vaikkapa kokemukseen..?
[/quote]
Tiedetään. Oon jo vuosia paahtanut kaikki ruispalat yms. Ei vääntele enää mahassa!
Kana. Kauheeta ku hyvä että ehtii vetää sitä kurkusta alas niin pitää jo juosta vessaan :D
Paahdettu ruisleipä närästää minua!
Mustikat myös minulla saavat mahan toimimaan. Joskus kesällä piti varmaan viidesti päivässä käydä kanki vääntämässä, muistan ajatelleeni, että mistä tätä riittää..
Maito ja jogurtti. :x Ei ole intoleranssia tai allergiaakaan, mutta murkkuikäisestä asti olen lakannut sietämästä kumpaakaan. Etenkin jogurtti, josta tykkäisin kyllä makunsa vuoksi, laittaa vatsan aivan kuralle.
Vehnäleivästä alkaa vatsa laulamaan. Ärsyttävää.
Kermaiset ruoat. Etenkin kermassa uiva kana. Ja juustomakarooni. Kahvk saa hetkellisesti mahan vilkkaammaksi.
Riisipuuro. Ei vedä löysälle mutta lisää massaa niin, että pönttö meinaa haljeta.
Kaikki ruoka. Aina ruoan jälkeen pakko päästä vessaan.
Jos edellisenä iltana syön pussillisen juustonaksuja,niin seuraavana aamuna tulee ihan järjetön kasa keltaista paskaa.
C-vitamiiniporetabletit