Tein tänään lääkkeellisen abortin omin päin
Ilman lääkärikäyntiä tai mitään muutakaan hoitokontaktia. Kukaan ei siis tiedä, paitsi nyt te.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:03"]
Käytä jatkossa kumia niiden pillereiden lisäksi.
[/quote]
Ennen tätä vahinkoraskautta oli jo kotona keskusteltu, että kumpi menee hankkimaan sterilisaation, ja sovittu, että mieheni. Vielä hän ei kuitenkaan ollut saanut aikaiseksi varata lääkäriaikaa, kun tapahtui tämä. Tuntuu älyttömältä tarve johonkin tupla-triplaehkäisyyn tässä iässä, varsinkin kun yhteistä aikaa seksille on ollut pari kertaa kuussa.
[/quote]
No eipä se ehkäisyn pettäminen sun tuntumisista kiinni ole. Itse pelaisin varman päälle ehkäisyn suhteen, jos laillinen abortti olisi jostain syystä mahdoton ajatus.
[/quote]
Sikäli kun tuo yksi, yksittäinen sana on sulle noin tärkeä, selvennän: lääkärien, kirjallisten ohjeiden ja tilastojen valossa mielestäni hoidin ehkäisyni hyvin. Mistä olisi pitänyt voida tajuta, että se ei riitä? Kysyin tätä jo aiemmin tässä ketjussa. Onko paljonkin pareja, jotka vaikka viistoista vuotta käyttävät sekä pillereitä että kortsuja varmuuden vuoksi? Tunnetko yhtään?
Vai oliko ongelma teon laittomuus? En mä etukäteen ajatellut, että abortti lekurilla/polilla/osastolla olisi mahdottomuus, koska abortintarve ei tosiaan tuntunut tuolla pillereiden käytöllä todennäköiseltä.
-ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 17:03"]
Käytä jatkossa kumia niiden pillereiden lisäksi.
[/quote]
Ennen tätä vahinkoraskautta oli jo kotona keskusteltu, että kumpi menee hankkimaan sterilisaation, ja sovittu, että mieheni. Vielä hän ei kuitenkaan ollut saanut aikaiseksi varata lääkäriaikaa, kun tapahtui tämä. Tuntuu älyttömältä tarve johonkin tupla-triplaehkäisyyn tässä iässä, varsinkin kun yhteistä aikaa seksille on ollut pari kertaa kuussa.
[/quote]
No eipä se ehkäisyn pettäminen sun tuntumisista kiinni ole. Itse pelaisin varman päälle ehkäisyn suhteen, jos laillinen abortti olisi jostain syystä mahdoton ajatus.